BMW ukazuje díly M Performance pro řadu 5 a M5. Karbon lze nacpat úplně všude

Pokud byste si přáli svou standardní či ostrou „pětku“ dále vyšperkovat, BMW má celou hromadu nových dílů M Performance Parts.

Po uvedení modernizací BMW řady 5 i ostré M5 včetně její Competition verze se již německá automobilka chlubí novou várkou dílů M Performance Parts pro tyto modely. Dodatečné komponenty se objeví v prodeji ihned po uvedení modernizací na trh a kromě vyšperkování exteriéru se nezapomíná ani na jízdní schopnosti nebo vylepšení ozvučení vozů.

BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

Pro standardní řadu 5 je například dostupná celá řada karbonových dílů od splitteru předního nárazníku, rámečku ledvinek nebo krytů zrcátek až po karbonové průduchy na blatnících, nástavce bočních prahů, dvě verze zadního spoileru či výrazný karbonový difuzor. Pro interiér je pak možné zvolit sportovní M Performance volant v kombinaci karbon/kůže nebo karbon/Alcantara se středovou značkou, přičemž z karbonu mohou být i pádla řazení.

Dále jsou pro klasickou „pětku“ možností i lehká 20palcová kovaná kola ve dvoubarevném designu, účinnější sportovní brzdový systém M Performance s červeně lakovanými třmeny a pro vznětové motorizace řady 5 nabízí BMW i speciální výfukové systémy.

BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

Komu by poté nestačila standardní výbava ostrých sedanů M5 a M5 Competition, možnosti úprav rovněž obsahují exteriérové a interiérové díly z karbonu (viz galerie), přičemž uhlíková vlákna zde mohou najít cestu i pod kapotu ve formě zakrytování motoru nebo jako stylové víčko pod dvířky palivové nádrže.  

Především ale BMW uvádí stavitelný sportovní podvozek, který umožňuje upravovat světlou výšku v rozmezí 5 až 20 mm a nevyžaduje změny v nastavení tlumičů. Taky jsou dostupná nová kovaná 20palcová kola v matně šedém provedení a výfukový M Performance systém s karbonovými krytkami koncovek. Nakonec lze zmínit třeba obaly na pneumatiky či ochrannou plachtu ve stylu BMW M.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků