BMW ukazuje díly M Performance pro řadu 5 a M5. Karbon lze nacpat úplně všude

Pokud byste si přáli svou standardní či ostrou „pětku“ dále vyšperkovat, BMW má celou hromadu nových dílů M Performance Parts.

Po uvedení modernizací BMW řady 5 i ostré M5 včetně její Competition verze se již německá automobilka chlubí novou várkou dílů M Performance Parts pro tyto modely. Dodatečné komponenty se objeví v prodeji ihned po uvedení modernizací na trh a kromě vyšperkování exteriéru se nezapomíná ani na jízdní schopnosti nebo vylepšení ozvučení vozů.

BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

Pro standardní řadu 5 je například dostupná celá řada karbonových dílů od splitteru předního nárazníku, rámečku ledvinek nebo krytů zrcátek až po karbonové průduchy na blatnících, nástavce bočních prahů, dvě verze zadního spoileru či výrazný karbonový difuzor. Pro interiér je pak možné zvolit sportovní M Performance volant v kombinaci karbon/kůže nebo karbon/Alcantara se středovou značkou, přičemž z karbonu mohou být i pádla řazení.

Dále jsou pro klasickou „pětku“ možností i lehká 20palcová kovaná kola ve dvoubarevném designu, účinnější sportovní brzdový systém M Performance s červeně lakovanými třmeny a pro vznětové motorizace řady 5 nabízí BMW i speciální výfukové systémy.

BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

Komu by poté nestačila standardní výbava ostrých sedanů M5 a M5 Competition, možnosti úprav rovněž obsahují exteriérové a interiérové díly z karbonu (viz galerie), přičemž uhlíková vlákna zde mohou najít cestu i pod kapotu ve formě zakrytování motoru nebo jako stylové víčko pod dvířky palivové nádrže.  

Především ale BMW uvádí stavitelný sportovní podvozek, který umožňuje upravovat světlou výšku v rozmezí 5 až 20 mm a nevyžaduje změny v nastavení tlumičů. Taky jsou dostupná nová kovaná 20palcová kola v matně šedém provedení a výfukový M Performance systém s karbonovými krytkami koncovek. Nakonec lze zmínit třeba obaly na pneumatiky či ochrannou plachtu ve stylu BMW M.

BMW řada 5

Po výstředním designovém experimentu u generace E60 se pětkové BMW vrátilo ke konzervativnímu vzhledu. Pořád se vyrábí se zadním pohonem, stále více zákazníků ale volí čtyřkolku xDrive.

Test BMW 520d xDrive Sedan • BMW řady 5 Touring​ • Elektromobil • Facelift • Historie BMW řady 5 •Test BMW 545e xDrive

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

včera | Vladimír Kadera | 58 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků