BMW ukazuje díly M Performance pro řadu 5 a M5. Karbon lze nacpat úplně všude

Pokud byste si přáli svou standardní či ostrou „pětku“ dále vyšperkovat, BMW má celou hromadu nových dílů M Performance Parts.

Po uvedení modernizací BMW řady 5 i ostré M5 včetně její Competition verze se již německá automobilka chlubí novou várkou dílů M Performance Parts pro tyto modely. Dodatečné komponenty se objeví v prodeji ihned po uvedení modernizací na trh a kromě vyšperkování exteriéru se nezapomíná ani na jízdní schopnosti nebo vylepšení ozvučení vozů.

BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

Pro standardní řadu 5 je například dostupná celá řada karbonových dílů od splitteru předního nárazníku, rámečku ledvinek nebo krytů zrcátek až po karbonové průduchy na blatnících, nástavce bočních prahů, dvě verze zadního spoileru či výrazný karbonový difuzor. Pro interiér je pak možné zvolit sportovní M Performance volant v kombinaci karbon/kůže nebo karbon/Alcantara se středovou značkou, přičemž z karbonu mohou být i pádla řazení.

Dále jsou pro klasickou „pětku“ možností i lehká 20palcová kovaná kola ve dvoubarevném designu, účinnější sportovní brzdový systém M Performance s červeně lakovanými třmeny a pro vznětové motorizace řady 5 nabízí BMW i speciální výfukové systémy.

BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

BMW potvrzuje výkon nové M3 a M4. Zadokolky s manuálem budou mít 480 koní

Komu by poté nestačila standardní výbava ostrých sedanů M5 a M5 Competition, možnosti úprav rovněž obsahují exteriérové a interiérové díly z karbonu (viz galerie), přičemž uhlíková vlákna zde mohou najít cestu i pod kapotu ve formě zakrytování motoru nebo jako stylové víčko pod dvířky palivové nádrže.  

Především ale BMW uvádí stavitelný sportovní podvozek, který umožňuje upravovat světlou výšku v rozmezí 5 až 20 mm a nevyžaduje změny v nastavení tlumičů. Taky jsou dostupná nová kovaná 20palcová kola v matně šedém provedení a výfukový M Performance systém s karbonovými krytkami koncovek. Nakonec lze zmínit třeba obaly na pneumatiky či ochrannou plachtu ve stylu BMW M.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků