BMW ukázalo úplně poslední kusy sporťáku i8. Unikátní barvy daly lakýrníkům zabrat

Britská závodní zelená i modrá Le Mans. Majitelé posledních kusů BMW i8 Roadster se s individualizací pěkně rozšoupli.

Hybridní sportovní vůz BMW i8 končí svou produkci a opouští výrobní linku bez náhrady. Po šesti letech výroby se stal černý scénář realitou a před zraky svých majitelů opustilo lipskou továrnu BMW posledních 18 kousků. Úplně poslední kus jsme si ukázali již předminulý týden, automobilka však nyní odhaluje celou sérii. Tyto necelé dvě desítky vozů vznikaly v úzké spolupráci s majiteli, kteří si je specifikovali přesně podle svých přání.

Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Všechny vozy byly v karosářské variantě roadster a byly pokryty barvami, které v sériové produkci nebyly k mání. Každý díl byl tak po lakování unikátní a nenahraditelný. Ještě před koncem produkce se tak výrobci u modelu i8 pořádně zapotili, protože namíchat specifické barvy pro jednotlivé komponenty prý nebylo nic jednoduchého.

Zákazníci, mezi nimiž byli i členové klubu BMW i8 International, odjeli se svými vozy přímo z fabriky. „BMW Group se v továrně v Lipsku podařilo vytvořit něco nezapomenutelného“, řekl při předávání Claus-Dieter Bachmann, prezident klubu. Mezi unikátními barvami najdete i britskou závodní zelenou či modrou Le Mans Blue.

Minitest BMW i8 Roadster: Moje sbohem autu, které nikdy nemělo konkurenci

Minitest BMW i8 Roadster: Moje sbohem autu, které nikdy nemělo konkurenci

BMW i8 Roadster bylo osazováno kombinací zážehového tříválce a elektromotoru o kombinovaném výkonu 275 kW (374 koní). V čistě elektrickém módu jste mohli jet do rychlosti 120 km/h na vzdálenost zhruba 40 kilometrů, tedy dokud jste nevyčerpali 11,6kWh lithium-iontovou baterii. Ta se pak dala částečně opět nabít sportovní jízdou. Myšlenku na nástupce BMW před nedávnem zapudilo.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků