BMW testuje na Nürburgringu sedan řady 1 s předním pohonem

28 komentářů

..
25. března • 16:17

Příchod předního náhonu do řady 1 je jen jeden z mnoha hřebíčků do rakve. Daleko horší je neschopnost nebo možná lenost vyvinout skutečně dobrý benzínový motor, který by aspoň částečně nahradil proslulé atmosférické šestiválce. Čtyřválce N20 jsou sotva slabší průměr, o tříválcích ani nemluvě(ty nemají v takových autech vůbec co dělat), jediný slušný benzíňák je v současnosti šestiválec N55 a i ten má své mouchy. A vůbec nejhorší je, jak u BMW v současnosti se*ou na vyladění podvozku, řízení a celkové sladění auta tak, aby jako celek perfektně fungovalo, jak bývalo u BMW dřív zvykem, a namísto toho nabízejí falešná ultra hyper super cool pozlátka a vykrádají svou slavnou minulost.

runner42
26. března • 12:01

Přesně tak.

chachar
26. března • 12:28

Ježíš co je to za KKT ? Ten Runner42 ?

BMW
26. března • 13:52

Runner42 je místní váza, která vlastní dva tři asijské modely a proto vše ostatní je na prd, hlavně BMW, které mu často ukazuje záda. Jde o mladého egoistu, který ještě nic nedokázal, ale mám už ve všem jasno. Takové mladé blbce, kteří si myslí, že ví vše, potkávám dnes a denně.

BMW
26. března • 9:51

Proč rovnou nenapíšeš, že BMW pro tebe není ? že máš raději Škodovku, nebo jiné, třeba asijské modely, meleš o hřebíčkách do rakve, přitom BMW vydělává dřív než kdy jindy, jediný hřebíček máš ty v palici.

runner42
26. března • 12:02

Včera jsi tady tvrdil, že Mnichov je v Asii, tak BMW je taky Asie, ne?

BMW
26. března • 13:28

Proč ti musím každý den dokazovat, že máš v hlavě seno ?runner42 | 24. 03. 2015 21:17
Chybí, jo? BMW je první, jo? :D :D :D
Linde, Toyota, Nissan, Hyundai, Junghienrich, Yale....
Třeba elektrický tahač Still zvládá 25tun..BMW | 24. 03. 2015 23:06 | [89.176.3.xxx]
BMW bylo, je a bude vždycky první, říkám ti to furt dokola, ale ty to nechceš pochopit
Jo a bavíme se o autech, tak sem netahej ty asijské sračky runner42 | 25. 03. 2015 06:29
Přiznám se, že jsem nevěděl, že Bavorsko leží v Asii a že elektrické tahače mnichovského koncernu Linde jsou asijské sra*ky.
To alespoň vysvětluje asijský design vozů jedné nejmenované automobilky ze stejného města.Po formulaci ,, Jo a bavíme se o autech, tak sem netahej ty asijské sračky ˇˇjsem vynechal všechny výrobce tahačů v tvé první reakci, takže se to vztahovalo pouze na Toyotu, Nissan, Hyundai...
Já nemůžu zato, že jsi to nepochopil, ale jak tvoje prázdná hlava došla k závěru, že jsem něco tvrdil, to už brečím smíchem...

Kankunen
26. března • 6:41

Celé je to blíže k zákaznicím, aby cpaly v zimě koberečky pod správná kola.
Z pohledu autofandy se ztrácí důvod koupit BMW1, z pohledu skutečných zákaznic je to dobře.

pavel e36
25. března • 18:30

...souhlas bmw s předním náhonem nikdy nebude opravdové bmw pro radost z jízdy a bmw temahle sračkama příjde o věrné skalní zákazníky a přitáhne pouze pozéry kteří jezdili dřív v audi apod...

BMW
26. března • 9:49

To jsou hefty, který fanoušek BMW si kupuje řadu 1 ? žádný, co s tím ! ty možná fanoušek jsi a jezdíš prehistorickou e36. Je spousta další modelů kde zadní pohon je, tak co řešit, jestli chceš nejlevnější řadu jedna, kup si 1M a máš klid, nebo 235i no problém...

runner42
26. března • 12:09

BMW fanoušci se dělí na dvě skupiny. První BMW milovali pro technickou a jízdní dokonalost - ti se během posledních deseti patnácti let dávno přeorientovali někam jinam. Druzí jsou zastydlí fanatici, kteří budou milovat i lejno s BMW odznáčkem - ti zůstávají modle věrni, zaplevelují diskuze a vyvolávají soucit okolí zoufalými výkříky BMW GO a BMW FOREVER.
Hádej, do které skupiny patříš ty :-D

BMW
26. března • 13:44

:-D tak za prvé, nejsem a nikdy jsem nebyl fanouškem BMW, BMW mám pouze jako auto na každý den, vlastním sice pár klasických modelů, ale velmi málo, zde se hlavně bavím reakcemi na jednoho blba, hádej koho ?
Za druhé, podle složení mé garáže, kde převažuje Porsche a Ferrari, jak klasické modely tak novodobé, bych se pasoval spíše na fandu Porsche, hlavně posledních vzduchem chlazených modelů 993.
Za třetí, tvoje srovnání, že se někdo přeorientuje na nějakou jinou značku během 15let je možné jen u lidí co mají auta jako spotřební věc. Ten kdo nějaké auto miluje, ať už je to Trabant nebo BMW tak si ho ponechá v garáži na vždy a je mu úplně jedno co momentálně daná automobilka vyrábí.
Takže žádné dělení na skupiny, ten kdo fandil BMW z devadesátých let, ten jim fandí vesele dál a fanatici ? žádného neznám, to je jen tvoje další fatamorgána.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MedvidekPu
26. března • 14:19

Už to nehul a bež radši do práce

BMW
26. března • 14:32

Jasná páka, a ty nelízej ten med s LSD medvídku...

MedvidekPu
26. března • 17:16

A ty auta parkuješ před tím vaším panelákem, nebo si tam byl dopoledne jen na návštěvě a připojil ses na cizí wifinu? Ty jsi ale loser :D

BMW
26. března • 18:06

No jo no, to víš, závist to je svině :-D přej a bude ti přáno ;-)

runner42
26. března • 18:58

"BMW mám pouze jako auto na každý den"BMW | 18. 02. 2015 16:48 | [89.176.3.xxx]
Myslíš na mé e30 m3 ? jdu se podívat.
No vidíš a zrovna je otevřená aby se nemačkalo těsněníTak určitě, denně jezdíš do šichty veteránem a v garáži leštíš nová Ferrari a Porsche, to dá rozum :-D :-D :-DTy jsi fakt magor.

BMW
26. března • 19:22

Mě hlavně udivuje jak si každý musí namlouvat, že to tak není, že on to nemá, aby se uklidnil, proč ? o co jde ? každý má nato, na co si vydělá, nevidím v tom nejmenší problém. A budeš se divit e30 m3 ještě veterán není a v létě s ním jezdím občas i do práce, i když hlavně dělám doma. S Ferkem jedu jen když je pěkně, stejně tak s Porsche, nebudu měnit na 10 autech gumy na zimu, kvůli pár pěkným zimním dnům, nejsem magor a nemám rád sůl, chci mít auto pěkný i zespodu, když si koupím auto pro radost, nikdy ho neprodám, protože jsem to už párkrát udělal a pak toho jen lituji, nehledě nato, že u nás chce každý všechno za pusu a to nehodlám řešit už vůbec. A to že jsem vyměnil MB za 740d má prostý důvod, odpisy, nic víc, nic míň.

runner42
27. března • 14:00

Které klasické a moderní Ferrari máš a od kterého roku?

BMW
27. března • 17:11

Nechci se chlubit a ještě nasrat všechny přítomné, ale když se ptáš, mám rád vozy z 90 let a ty beru jako klasiku, takže Ferrari F355 Berlinetta v manuálu rok 96, jako novější Ferrari F430 rok 06, ani jedno jsem nekupoval nové, 430 mám po spolupracovníkovy a 355 jsem koupil asi před 5 lety za velmi příznivou cenu s velmi malým nájezdem, nejsou to samozřejmě od Ferka žádné topy, ale v případě 355 mi to v ceně už poskočilo a 430 jsem koupil za protislužbu + velmi příznivou cenu takže tam také neprodělávám, ani jedno nemá najeto víc než 50Tkm.

runner42
28. března • 7:09

Takže F355 máš od roku 2010 a F430 od?

MedvidekPu
26. března • 19:41

Nějak se do toho zamotáváš, BMW máš přece jen na denní ježdění :D :D

BMW
26. března • 19:10

No a ? od minulého týdne mám místo MB novou 740d a co jako ?

noro
25. března • 11:26

Tak MB tiez ma predny pohon uz od prvej generacie A, a nik moc neplace nad tym. Ale skoda bude takej M135i. Pri tych ostatnych motorizaciach to nema az taky vyznam. Tie auta budu konecne priestornejsie, ale nie lacnejsie v predaji. Najblizsie pride asi X1 s prednym nahonom a pripojitelnym zadkom.

komik
25. března • 11:02

BMW se snaží... dostat se do mainstreamu :). Doby kdy byla značka BMW něco jako levnější Porsche jsou... Ale chápu, že předokolky se prodávají u Mini tak proč ne u vrtule..

BMW clone
25. března • 10:35

BMW se pořád tlačí dopředu, samá inovace!

BMW
26. března • 9:44

Tak, tak, tebe budu mít rád :-) bacha na runner42, místní deži.. BMW GO !

runner42
26. března • 11:59

Pionýři v BMW objevili výhody předního pohonu v low cost třídě a elektrickou ještěrku... prostě skvělý týden plný inovací :-D :-D :-D

Doporučujeme

Články odjinud