BMW testuje na Nürburgringu sedan řady 1 s předním pohonem

Jedničková řada přejde v budoucnu na pohon předních (nebo všech) kol a bude přímo konkurovat modelu Audi A3.
BMW testuje na Nürburgringu sedan řady 1 s předním pohonem

Nejmenší řada značky BMW se rozroste o další karosářskou variantu. Prototyp ze špionážního videa je nový sedan řady 1 (F52), jehož úkolem bude soupeřit o zákazníky s konkurenčním Audi A3 sedan.

Zatímco současný hatchback a kupé jedničkové, resp. dvojkové řady mají stále pohon zadních kol, budoucí generace, k níž chystaný sedan patří, přejde na levnější a jednodušší přední pohon.

Představu o použité technice a motorech si můžeme udělat z velkoprostorového BMW Active Tourer řady 2: očekávejte výhradně přeplňované benzínové i naftové tří- a čtyřválce s výkonem 100 až 170 kW. Pro některé motorizace bude na přání k dispozici pohon všech kol. 

BMW 218d Active Tourer vs. Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI

BMW 218d Active Tourer vs. Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI

Karoserie sedan je pro výrobce důležitá kvůli asijským trhům a také kvůli Američanům, kteří dávají přednost tříprostorovým karoseriím i v kompaktním segmentu. Konkurenční Audi A3 se ve Státech prodává jen jako sedan a také Mercedes nabízí tamějším zákazníkům jen třídu CLA, nikoliv technicky příbuzný hatchback třídy A.

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků