BMW svolává modely M5 a M6. Rozpadají se jim hřídele

30 komentářů

Eurohujer
17. srpna • 20:24

bmw je drahej aby se zaplatil nemeckej turek v tovarne a nemeckej ind ve vyvoji, jinak by bavo stalo stejne jako skodovka ci dacie.

Zelí
17. srpna • 15:57

Jenom takovou úsměvnou poznámku. Hřídele se rozpadají v rychlostech, kde auta stráví nejvíc času .... 50-80 km/h. Na to si někdo kupuje emko ... ???

stealth01
18. srpna • 8:14

A ty bys jezdil v M jenom rychle? To myslíš vazne? Ještě jsem nepotkal majitele silného auta, který by s nim jezdil pouze rychle a zběsile.

Zelí
18. srpna • 11:51

A tobě není divné, že kardan se nerozstřelí ve vysokých otáčkách např. při rychlosti nad 200km/h, ale při jízdě mezi 50-80km/h. To se ti zdá u auta, které je konstruované na rychlost 300km/h, normální.

stealth01
18. srpna • 14:35

Tak ja jsem komentoval něco trochu jineho, ale v pohode. Rychlost s tim moc souviset nebude. Spíše přenášené otáčky. Takže to muze byt třeba pro přechodu z dvojky na trojku, jak píše jiný diskutér. Nevím jak je to u M5, ale u M3 vlastně ani neni kardanovy kloub. Jen jedna hnací hřídel z uhlíkových vlaken

Honza
18. srpna • 22:01

Aha, tak proto se to rozpadá. Bylo mi divné, že by kus poctivé oceli na něco takového trpěl...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
19. srpna • 8:01

Opakuji. Nevim, jak je to u M5. Myslím ze az u M3/M4 poprvé použili karbonovou hřídel. Možná u M5 je jen těžká ocel. Jinak - zkusil jsi někdy zjistit informace o silách v krutu nebo tahu mezi oceli a uhlíkovým vláknem?

Petr Maleček (dj.kure)
18. srpna • 12:31

Rychlost kardanu zřejmě není takový nepřítel, jako nápor nápravy a příliv kroutícího momentu ve chvíli přeřazení z 2. na 3. rychlostní stupeň :-) určitě to nebude při poklidné jízdě, ale třeba při sprintu.

John Doe
17. srpna • 21:14

"50-80 km/h. Na to si někdo kupuje emko ... ???"Ludi, co si kupuju M modely kvoli vykonu a 'sportovemu vyzitiu', je minimum.M-ka su spravidla nastroje na legalizaciu prijmov a znizovanie danoveho zakladu, rovnako ako Mercedesy AMG.Kto horeuvedene neriesi, cize je to inteligentny Homo Sapiens, kupi si spravidla Lexus.

Zelí
18. srpna • 8:26

Tak tento daňový argument chápu a věřím, že to bude jeden z pádných argumentů ke koupi takového auta. Nicméně článek je o rozpadání kardanu, ne o daňových optimalizátorech

stealth01
18. srpna • 8:13

Nevim, proč bych si měl kupovat Lexus. Není v jejich nabídce auto, které bych povazoval za důstojnou náhradu za M3. RC-F je super auto a moc se mi líbí, ale nevejdou se do nej.
A s tím obecným názorem taky nesouhlasím. Lidi si kupuji AMG nebo M hlavně kvůli zážitku z jízdy.

Eurohujer
17. srpna • 20:22

na velkou rychlost se musi rozjet nebo znas snad nejaky auto ktery jede z nuly na dveste aniz by musel prekonat sedestku?

Jogurt
17. srpna • 20:12

A tys to pochopil tak, že se kardan rozstřelí při poklidné rodinkové jízdě 56-80km/h.....? Ale no tak--'

offi
17. srpna • 15:00

Je to trochu offtopic, ale libi se mi vyznam zkratky:
Baader
Meinhof
Wagenvice info zde:
http://www.baader-meinhof.com/tag/baader-meinhof-wagen/

rákos
17. srpna • 14:54

Prostě dodavatelé z východní Evropy. Dneska se ty díly vyrábějí za co nejnižší cenu rukama levné pracovní síly a pak to Němec smontuje v rajchu za několikanásobně vyšší cenu a za ještě vyšší cenu se to auto prodá. Tak se dělá německá kvalita. Zrovna u namáhaných dílů je to riziko vyšší. :P

jtdm2
17. srpna • 13:18

Ale musi sa nechat ze aspon vyhlasili tu zvolavacku.
Keby to bol nemenovany dokonaly koncern, tak je to vasa chyba ze tankujete zle palivo, motor podtacate, pretacate, jazdite moc rychlo, to auto je urcene do mesta, alebo je to proste vynimocny pripad.
:)

stealth01
18. srpna • 8:09

Nesmysl. Koncern děla taky svolávací akce. Opravuje a přiznává chyby. Ale chápu ze je nutné za každou cenu ulevit sve nenávisti.

znalec
18. srpna • 8:25

fakt? Ze sa u mna dost branili aj vymene kusa poskodeneho plastu - nechcem vediet, co by robili, keby som reklamoval nieco vazne!

tom
18. srpna • 10:38

Myslis koncer kh? Tak to mam podobnou zkusenost

Bimbo
18. srpna • 8:11

Ale on nerekl kterej concern :-P

stealth01
18. srpna • 8:56

No však ja taky ne :-D

JosVerstapen
17. srpna • 12:39

No vždyť je to přece jenom obyčejné BMW za neobyčejnou cenu. Jen Ti majitelé si myslí něco jiného.
P.S. dnes se sere všechno a všude

stealth01
18. srpna • 8:07

Nesmysl. M model je od běžného naprosto odlišný. U M3/M4 není nic stejného s běžnou trojkou. Ani jedna jediná součástka podvozku, karoserie, motor, interier, brzdy. Všechno je jiné, vypracováno jen pro M. Takže to není o tom, co si mysli majitele, ale o faktech.

Clanek
18. srpna • 10:33

Interier? Rikas zadny panel, zadny cudl, zadna vypln, packa, budik, display... vse specielne pro M?
Proti podvozku, mozna z velke casti i motoru, karoserie a brzd nic nereknu...

Antiautomat
17. srpna • 12:10

...tak pozeram ze ten, kto chce mat bawo a nemal to za par na vrakac, aby sa prestahoval do statov :-)Na vine bude prehnane zdielanie komponentov, setrenie a unahleny vyvoj. Hlavne vychrlit co najviac, rychle zarobit a o par rokov znova. Spirala, ktora sa roztaca az kym v systeme nieco nepovoli. Ten pruser uz doslova visi vo vzduchu a dyzelgejt je proti tomu suvix. Takze nacase znizit vykon eurovarnych konvic, inak to nedame.

rands
17. srpna • 14:21

Vážně? Opravdu? Já bych řekl, že to je spíš příkladný a zodpovědný přístup automobilky, které nenechá zákazníky s rizikem. Narozdíl od jiných rádoby kvalitních výrobců, kteří o výrobních či vývojových vadách vědí dobře, a přesto nekonají.

mpolan
17. srpna • 14:51

Už tomu je hezkých pár let, ale modely se znáčkem "M" bývaly symbolem propracovanosti, kvality a veškerého sportovního umění BMW. Teď? Škoda slov vůbec...

stealth01
18. srpna • 8:05

Co je na M modelech současnosti konkrétně špatného?

Antiautomat
18. srpna • 20:17

...skus M5 E39. Do toho sa nejaky nagelovany duhovy x-box prajd neposadi. Zle by to dopadlo. No skoda reci. Daj dnes dnesnej mladezi narubat dreva na taborak a volaj k tomu hned aj sanitku a vrtulnik. Ako vodacky instruktor mozem povedat, ze baby berieme na vodu radsej. A to sa ma o tu babu pobit...nie, radsej to necham doma za x-boxom. V zaujme vlastnej bezpecnosti. Nemaju na to.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
19. srpna • 7:58

Aha, takže nějaká porucha v mozku. Ja myslel, ze bys mohl přijít s nějakými argumenty. V pohodě. Hezky den.

Doporučujeme

Články odjinud