BMW svolává čtyřválce N20 do servisu kvůli brzdovému posilovači

BMW svolává čtyřválce N20 do servisu kvůli brzdovému posilovači

Mnichovská automobilka má před sebou další rozsáhlou servisní kampaň. Majitelé BMW řad 1, 3, 5, X1, X3 a Z4 se čtyřválcem N20 vyrobených od června 2012 do srpna 2012 obdrží výzvu k návštěvě autorizovaného servisu. 

Jedná se o automobily prodávané pod obchodním označením 125i, 320i a 328i, 520i a 528i, X1 20i a 28i, X3 20i a 28i, Z4 18i, 20i a 28i. Důvodem svolávací akce není samotný motor, ale podtlakový posilovač brzd, u kterého může selhat pohon vakuového čerpadla.

BMW svolává do servisů přes milion vozů

BMW svolává do servisů přes milion vozů

Případná porucha se projevuje nutností vyvinout vyšší tlak na brzdový pedál. Úplné selhání brzd ovšem nehrozí, i s nefukčním posilovačem lze vůz s vynaložením větší síly bezpečně zpomalit nebo zastavit. 

Kontrola a případná oprava si podle německého Auto Bildu vyžádá asi dvouhodinovou návštěvu servisu.

Celosvětově se akce dotýká 176 000 aut, z toho 6800 v Německu. V regionu střední a východní Evropy je to podle Veroniky Jakubcové z BMW Česká republika celkem 411 aut, přesný údaj pro tuzemský trh automobilka zjišťuje.

„V ČR se dá nyní jen odhadnout, že to bude v řádu maximálně několika desítek kusů,“ řekla Jakubcová redakci AutoRevue.cz.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků