BMW staví továrnu v Mexiku. Od roku 2019 tu bude vyrábět řadu 3

BMW staví továrnu v Mexiku. Od roku 2019 tu bude vyrábět řadu 3

Automobilka BMW začala se stavbou továrny v Mexiku u města San Luis Potosí. Celá stavba vyjde značku na přibližně miliardu dolarů a půjde o kompletní výrobní závod včetně výroby součástí karoserií, lakovny a samozřejmě montážní linky.

Továrna v San Luis Potosí začne vyrábět auta v roce 2019, začne s novou generací BMW řady 3. Ta dostane úplně novou platformu odvozenou od základu představeného pro novou generaci BMW řady 7. Ještě ale není jasné, jak velký podíl uhlíkových vláken při konstrukci řady 3 BMW použije.

BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

Plánovaná kapacita nové továrny je okolo 150 000 aut ročně. Podle BMW bude právě tato mexická továrna energeticky nejúspornější ze všech. Elektřinu má čerpat ze solárních elektráren a díky vlastní čističce a recyklační stanici má mít nejnižší spotřebu vody.

Pro BMW to není první továrna na americkém kontinentu. U amerického Spartanburgu má závod pro výrobu modelů X3, X4, X5 a X6, v minulosti se tu vyráběly i roadstery Z3 a Z4, stejně tak řada 3 generace E36. BMW řady 3 montované v Mexiku zamíří výhradně na americké trhy.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků