BMW staví továrnu v Mexiku. Od roku 2019 tu bude vyrábět řadu 3

BMW staví továrnu v Mexiku. Od roku 2019 tu bude vyrábět řadu 3

Automobilka BMW začala se stavbou továrny v Mexiku u města San Luis Potosí. Celá stavba vyjde značku na přibližně miliardu dolarů a půjde o kompletní výrobní závod včetně výroby součástí karoserií, lakovny a samozřejmě montážní linky.

Továrna v San Luis Potosí začne vyrábět auta v roce 2019, začne s novou generací BMW řady 3. Ta dostane úplně novou platformu odvozenou od základu představeného pro novou generaci BMW řady 7. Ještě ale není jasné, jak velký podíl uhlíkových vláken při konstrukci řady 3 BMW použije.

BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

Plánovaná kapacita nové továrny je okolo 150 000 aut ročně. Podle BMW bude právě tato mexická továrna energeticky nejúspornější ze všech. Elektřinu má čerpat ze solárních elektráren a díky vlastní čističce a recyklační stanici má mít nejnižší spotřebu vody.

Pro BMW to není první továrna na americkém kontinentu. U amerického Spartanburgu má závod pro výrobu modelů X3, X4, X5 a X6, v minulosti se tu vyráběly i roadstery Z3 a Z4, stejně tak řada 3 generace E36. BMW řady 3 montované v Mexiku zamíří výhradně na americké trhy.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků