BMW se zavazuje k zelené námořní přepravě automobilů. Času na to má dost

Lunchmeat  |  03. 12. 2019 21:01

Hlavní zdroje znečišťování unii tolik nevadí. Ale buzerovat koncového spotřebitele, to je vončo.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 12. 2019 08:50

samozrejme ze vadi, jen se o tom nepise na automobilovem webu

EU, ale nejen ona, i kuprikladu Cina a nektere dalsi staty na vsete jiz zavadi emisni zony prave v pristavech nebo na letistich, proto i letecti dopravci tak po vyrobcich zadaji letadla s nizsi spotrebou ale i nizsi hladinou hluku, protoze jiz dnes se plati urcite pokuty za stroje ktere tohle nesplnuji a dane limity prekracuji, u lodi jde vesmes o narodni vody, v mezinarodnich se zatim mnoho nedeje, ale v narodnich vodach a tedy v mistech kde jsou pristavy jiz lode take musi plnit urcite limity, a ty se maji docela strmne sprisnovat i na takove urovni, ze nektere lode od roku 2030 dokonce do narodnich vod Evrospkych statu nebudou moci vubec vplout, takze by tady ani nemohli vylozit nebo nalozit naklad informace o tom ale musis hledat jinde nez na automobilovych webech ktere se tak nejak zameruji primarne na auta

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  03. 12. 2019 22:06

Vseliaki zeleni ekoposukovia zakladaju organizacie, lebo ekologia je in a daju sa tam schrastit nejake peniaze. Samozrejme vykazuju cinnost v tom, ze buzeruju automobilky a kadekoho. Vsetky organizacie typu Priatelia oceanu, velrym a ladovych medvedov by som zrusil a ich vodcom by som dal normalnu manualnu pracu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 12. 2019 22:55

Zamette si prosim doma pred vlastnim prahem.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 12. 2019 06:56

Jo tak solary na lodi, to asi napájí světla ve dne. A uhlíkově neutrální, tak to asi plují z kopce. No a pak ještě můžeme násobit oxidy síry, které jsou u běžných aut skoro nulové.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 12. 2019 08:56

jen obycejny hybridni system v podobe pohonu na elektrinu pomoci azipodu a hlavnim motorem ktery slouzi jen jako generator usetri dopravcum cca 25% paliva, a znacne jim ulehcuje i poplatky v pristavech, protoze s azipody na pridi i zadi lodi je i velka kontejnerova lod mnohem lepe ovladatelna a nemusi tak nastupovat vice taznych/tlacnych lodi (rikejme jim treba remorkery) za ktere se samozrejme plati, takze samo dopravci vesmes chteji usetrit, a tyhle nove technologie jim k tomu davaji moznosti pri obnove plavidel, velci dopravci pod drobnohledem to tak opravdu delaji, problem jsou dnes spise mensi dopravci z Asie, ale ty se celkem dobre daji vytlacit prave tema emisnima zonama, takze jim pak unikaj lukrativni prepravy, a ze kuprikladu automobilky patri mezi lukrativni zakazniky

primej pohon u lodi je dnes prezitej, a vesmes jiz neni zadna lodenice kde by takovou lod navrhovali, jednoduse proto ze o takove lode proste jiz neni zajem

Odpovědět  |   | 
expat  |  05. 12. 2019 14:55

Největšími znečišťovateli jsou lidé a zvířata. Lidí je teď na světě jako sraček. To je první věc se kterou by se mělo začít. Protože i když budou oceány křižovat jen plachetnice, tak výsledné zlepšení bude v tu dobu tak akorát 0.onic....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 12. 2019 09:15

A riesenie pritom existuje - odskusane, bezpecne, zelene, ekologicke, a aktualne nasadene v desiatkach plavidiel.

Atomovy pohon - ladoborce, lietadlove lode, ponorky... Idealne na nasadenie v obrovskych cargo lodiach.

Odpovědět  |   | 
komik  |  04. 12. 2019 10:17

První mě napadly solary.. lodě mají plochu jak malý letiště.. co ale taktovy moderní plachetnice..? :) Poslali by ji po větru a kam by to dojelo, tam to prodali :)

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 12. 2019 13:14

Vite kolika lodi by se to ale tykalo a jak by se zvysila porizovaci cena + nutnost vyrobit palivo a nasledne resit docasne a trvale uloziste a mezisklad mezi tim.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

dnes | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A