BMW se trefuje do Tesly, budoucnost už je prý tady s hybridní řadou 3

9 komentářů

runner42
9. srpna • 13:42

Že BMW cílí na Teslu je logické. Oba soutěží v segmentu Předražená vozidla s podřadným zpracováním.

Honziss
9. srpna • 12:58

Jak typicke pro BMW. Prichazeji na trh s technologii kterou ostatni jiz davno maji a co jsem cetl prvni testy tak to navic neni zadna hitparada.Kdyby se radsi zamerili na kvalitu svych aktualnich modelu, tak udelaj lip.

Jig
9. srpna • 15:18

"Prichazeji na trh s technologii kterou ostatni jiz davno maji" ... spíš mi tak napadá, a kdo tuhle technologii při současných parametrech vlastně chce? (viz prodeje)

dinar
9. srpna • 14:37

Klidně ty modely střední třídy ostatních, co tu technologii dávno mají, jmenuj, myslím auta, která zvládnou reálně 35km čistě na elektřinu (typické dojíždění do práce, poskakování po městě), a přitom jsou díky plnohodnotnému spal. motoru schopny převést tě přes Evropu v jednom dni a necourat se při tom v pravém pruhu dálnice stodesítkou (typický dálniční "mód" tesel) od chargeru k chargeru. 330e v reálném světě funguje, přechody el., spal. motor jsou neznatelné, omezení praktičnosti žádné...

Honziss
9. srpna • 16:16

Koupit si hybrid podle katalogovyho dojezdu na baterky je asi tak stejna blbost jako hh podle nejlepsiho casu na NS. Dulezita je celkova efektivita a funkcnost hybridniho ustroji v co nejsirsim rozsahu klimatickych podminek. S hyhridnimi auty mam zkusenosti a jedno uz 2 roky vlastnim, dotaz neznalku: a kolik to ujede na baterky? me vzdycky rozesmeje.Ale k veci, kdyz bych chtel premiove auto, tak si koupim lexus, kdyz bych chtel usporne auto, tak prius, kdyz bych to chtel jen na dojizdeni, tak nema smysl plug-in, ale je lepsi ciste EV (i3, Tesla, eGolf...)Hybridni auto ma spoustu drahych komponentu jako je vymenik napeti, regulace, chladici okruh pro elektro, atd...tj urcite bych si ho nekupoval od automobilky typu BMW, ktera je zvlast posledni dobou posedla marketingem, ojebavanim na materialech a zpracovani a v CR navic prisernym servisem.

dinar
10. srpna • 7:53

Takže jediné z té "záplavy" konkurence, co má tuto technologii dávno, jsi vyjmenoval jen lexus. A ještě který myslíš?
Tady jde o auto střední třídy a plug-in hybrid, a dle mého, jedině plug-in hybrid dává z hybridů smysl. Krátké trasy, denní poskakování čistě na el., bezemisně a prakticky zadarmo, cestování díky plnohodnotnému motoru (narozdíl např. od priusu) bez kompromisů. Protože ve střední třídě o variantách nevím, ptám se, jako odpověď jsem dostal jen snůšku povýšeneckých keců.Co ty považuješ za premii je mi šumák, to ostatní blábolení o složitosti hybridu a úrovni bmw taky, zkus se držet tématu.

mrazik
9. srpna • 14:52

Nezapominej na Lexus.

dinar
10. srpna • 8:01

Nezapomínám, IS 300h jsem projel. Hlavní rozdíl je v tom, že IS není plug-in hybrid a na elektriku ujede tak 3 km, pro způsob používání hybridu (důvod k jeho koupi), který mně dává smysl, je to k ničemu. Navíc 330e i výrazně lépe jede. Jinými slovy, ano, lexus v této třídě má hybrid, ale nemyslím si, že je lepší, resp. že 330e se lze vysmívat s odkazem na lexus.

mpolan
9. srpna • 12:21

BMW, BMW... to ještě dnes někoho bere?

Doporučujeme

Články odjinud