V Americe si automobilky neberou servítky, zcela běžné jsou tak různé srovnávací reklamy nebo videa. Nedávno si například Chevrolet dobíral Ford za jeho hliníkovou ložnou plochu, která je prý pro pracovní účely naprosto nevhodná. Tentokrát se podobným způsobem trefuje BMW do americké Tesly Model 3, která dokonce ani není v prodeji.
A právě to je terčem kritiky. Přestože jste zaplatili rezervační poplatek za Model 3, neuvidíte ho dříve než za rok, po zkušenosti s ostatními modely nejspíš ještě o něco později. A toho se BMW snaží využít prostým sloganem - jejich model je prý ten, na který jste čekali, ale na který čekat nemusíte.
Je ovšem otázkou, jestli je BMW 330e skutečně alternativou pro Teslu Model 3. Jde totiž pouze o plug-in hybrid, který kombinuje zážehový dvoulitr společně s elektromotorem, přičemž celkový výkon soustavy je 185 kW. Dojezd mnichovského soupeře čistě na elektřinu je však spíše symbolický, jeho akumulátory nabízejí kapacitu 7,6 kWh, což má stačit k ujetí až 40 kilometrů, v reálu to bude o něco méně.