BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  31. 07. 2020 11:43

...kazdeho vyjimecneho motoru je tak trochu skoda. Paaapaaa ctyri turba.. i kdyz to byl jen seriovy Diesel a ne stooktan...

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  31. 07. 2020 13:15

To dělají velkou chybu, když ruší diesel ve prospěch ede(mo)bility. V rámci antikovidopatření přijde protikrizové obří zlevnění nafty! Škoda, že pan Babiš nemůže řídit celou Evropu, to by to vypadalo jinak!

Odpovědět  |   | 
David Michal  |  31. 07. 2020 15:58

Nesnáším loučení jsem dál a v hlavě mě máš,
mně na tom záleží, to zlý a hloupý smaž.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  31. 07. 2020 17:22

Jako správní pomatenci jsou vdolečci milovníci slepých cest. Hlavně, aby to vypadalo dostatečně pompézně. Je to příběh krále Lávry..... spousty zaslepených obdivovatelů i když i dítě vidí, že král je nahý. Lidská masa je nepoučitelná.....

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  03. 08. 2020 07:46

Vdolečci nevdolečci, sice nebyli schopni konkurovat V8TDi, ale i soudruzi z Audi jsou milovníci slepých cest, nikoli v technice, ale v idiotských rozhodnutích. Takže je to plichta.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 08. 2020 18:00

tech vasich papirovych "6,9-7,2 l/100 km, respektive 7,1-7,4 l/100 km" to nezere ani za idelanich podminek prumer toho motoru je v modelu X5 nejakych 10.5 litru a to kdys s tim ridic jede hodne opatrne, pri trosku sviznejsim tempu se prumer dostava pohodlne k 12 litrum nafty na 100km

jako bazarovku to chce jen blazen, je to finacni sebevrazda a prodeje toho motoru jsou natolik male ze za to opravdu nemuzou emise, ale nezajem samotnych zakazniku

Odpovědět  |   | 
iPace  |  01. 08. 2020 18:09

a divim se ze jako autonovinari si alespon neprojdete statistiky prodeju daneho modelu a nenapisete konecne jednou pravdu a ne ty vase hejty na nejaky emisni normy? lidem jsou normy u zadele, zajimaj je fakta a podle toho taky vypadaj prodeje

Odpovědět  |   | 
Dzek  |  02. 08. 2020 15:07

A na takovou spotřebu si přišel jak? :D mas asi těžkou nohu...
Když už někdo kritizuje, tak pak to auto nejdřív musíš mít..

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 08. 2020 17:29

na takovou spotrebu jsem prisel vlastni nohou kdys jsem ho cca tyden mohl ridit v ramci testu a na podobnou spotrebu prijde kdokoliv kdo ma alespon trosicku mozku a umi pouzivat google nebo spise spritmonitor

a takove auto nemusim mit, mam mnohem lepsi auta dle meho usudku, vsechny benzinaky nebo elektromotory a BMW je mezi nima take

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  02. 08. 2020 19:52

Papierove hodnoty su uz tradicne mimo ale tak tych 10,5l (X5 M50d) ktore spominas mam aj ja a to 80% prevazne v meste, sviznym tempom. S lahkou nohou sa bude dat v meste v pohode dosiahnut 9l.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  02. 08. 2020 17:04

Vážený ipáce, bohudík oproti vám vlastním již třetí kus na každém najeto 200 tis bez jakýchkoli závad a spotřeba , když budu chtít jet podle předpisů tak pojedu za 8 litrů vámi uváděných 12 dosáhnu po dlouhé jízdě po dálnici rychlostmi přes 180 pak se na průměr 12 -13 litrů opravdu dostanu. O financnich sebevrazdách a prodejích motorů být vámi raději moc neplácám. Působí to lacině hloupě. Hezký den

Odpovědět  |   | 
iPace  |  02. 08. 2020 17:32

ty jsi behem 4 let co je ten motor na trhu najel na 3 autech s tim motorem prez 200 tisic km na kazdem nooo tak myslim ze diskuzni nesmyl jsi tady pro tento rok jiste vyhral na plne care vetsi hovadinu jsem jeste letos opravdu necetl

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 08. 2020 22:24

Jak už zmínil iPace, jestli jsi od roku 2015 (reálně 4 roky na trhu k dnešku), kdy byl tento motor uveden, ujel s třemi auty s tímto motorem 600 tisíc km, což při 260 pracovních dnech za rok dělá přes 500 km KAŽDÝ DEN, tak bys už měl mít svůj zápis v jedné knize, kde se dočteš zajímavé rekordy. Nebo se probudit z mokrého snu, vyndat ruku zpod kalhot a jít si pro mlíko.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  03. 08. 2020 07:47

je to pepik

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  03. 08. 2020 19:26

Me je to celkem jedno, ale on nerika, ze tech 200 k najel osobne. Treba to pokazde koupi jako ojetinu a za rok ji posle dal a koupi jinou

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  04. 08. 2020 09:08

No, hypoteticky máte pravdu, to je také možné. Otázkou je, kdo by skoro každý rok prodával a opět kupoval tu samou ojetinu. Když je auto v pořádku, tak nebudete měnit ojetinu za tu samou, o rok mladší, ojetinu. Jezdíte pak v podstatě furt tím samým a jen byste o to více ztrácel peníze, než kdybyste si tu spolehlivou ojetinu držel déle než jeden rok.
Takže se mi to zdá velmi, ale opravdu velmi nepravděpodobné, jak by řekl Klaus...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 08. 2020 11:05

jako ze by kupoval ojetiny ktere v prvnich 4 letech straci extremne na cene a prodelaval tak kazdy rok treba 500-700 tisic? jo to urcite ano, to je idelani praktika pri koupi ojetiny, koupit si ojete auto, stratit na hodnote nekolik set tisic a koupit podobnou ojetinu na dalsi rok a prijit zase o podobne penize tyhle auta behem prvnich 3-4 let straci na hodnote i vice nez 50% tedy castky treba okolo 1.5-1.7 milionu korun takze pokud to neni vyslovene obchodnik s auty, a nejezdi s nima mezi nakupem a prodejem, tak je to to nejhorsi co by mohl udelat, to je pak mnohem mene finacne ztratove si takove auto koupit uplne nove a pravdepodobne by prisel o stejnou nebo mozna i nizsi castku nez tocit ojetiny tohoto segmentu co par mesicu nebo rok

proste napsal vymyslenou hovadinu a radsi se odmlcel

Odpovědět  |   | 
yan  |  03. 08. 2020 14:39

2018 750d 400k, Fr. Lázně - Praha s ostatním provozem za 4,9 (1/3 dálnice). Dlouhodobá 7,1 l/100km.

http://leteckaposta.cz/708497286...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  04. 08. 2020 09:14

No 2hodiny do práce a 2hodiny z práce a je 500km na světě.Nepíše že jezdí po Česku.Tohle až bude zlobit to se 2,3majitel po.... jen u motoru a pak ještě zbytek vozu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 08. 2020 11:16

hele mam v Nemecku a Svicarsku nekolik znamich ve firmach kde je bezne dojizdet dalky, ale drtiva vetsina z nich ac na manazerskych postech to dojizdi spise vlakem, ano dojizdeji mezistatne prave mezi temahle zemema, tim vlakem to mivaj i rychlejsi a levnejsi a 4 hodinny denne by v aute nikdo z nich kvuli praci opravdu netravil

i ja kdys jsem musel jezdit po stavbach po cele EU a nafasoval na to Lexuse, tak jsem pri 70-80 tisicich km rocne proste radsi sel na jinou pozici, kde neni naplni prace jen jezdit z A do B jak taxikar, po roce si pak clovek pripada jak obchodak nebo kurir, a ono se staci podivat na evropske servry, prumerny najezd techto aut neni prez 25k za rok, vyjimecne pak kousky s 60-80k za rok, takze pokud by stihl vymenit 3 auta s najezdem 200kkm, tak by minimalne v tom prvnim musel nekdo dat treba 200kkm za rok, proste napsal vymyslenou hovadinu

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  04. 08. 2020 13:46

No.Valím bulvy.Dobrej koment.Diagnostika na 1-.Hlavní je že tam konečně dají V8 a snandard 2turba.Stejně bych to nekoupil-nemám na to/hlavne servis.Mě stačí 220koní na 1,5to a přední náhon.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro