BMW se loučí s quad-turbo dieselem. Na jeho počest uvede speciální edici X5 a X7

23 komentářů

Michal2
4. srpna • 9:14

No 2hodiny do práce a 2hodiny z práce a je 500km na světě.Nepíše že jezdí po Česku.Tohle až bude zlobit to se 2,3majitel po.... jen u motoru a pak ještě zbytek vozu.

iPace
4. srpna • 11:16

hele mam v Nemecku a Svicarsku nekolik znamich ve firmach kde je bezne dojizdet dalky, ale drtiva vetsina z nich ac na manazerskych postech to dojizdi spise vlakem, ano dojizdeji mezistatne prave mezi temahle zemema, tim vlakem to mivaj i rychlejsi a levnejsi a 4 hodinny denne by v aute nikdo z nich kvuli praci opravdu netravili ja kdys jsem musel jezdit po stavbach po cele EU a nafasoval na to Lexuse, tak jsem pri 70-80 tisicich km rocne proste radsi sel na jinou pozici, kde neni naplni prace jen jezdit z A do B jak taxikar, po roce si pak clovek pripada jak obchodak nebo kurir, a ono se staci podivat na evropske servry, prumerny najezd techto aut neni prez 25k za rok, vyjimecne pak kousky s 60-80k za rok, takze pokud by stihl vymenit 3 auta s najezdem 200kkm, tak by minimalne v tom prvnim musel nekdo dat treba 200kkm za rok, proste napsal vymyslenou hovadinu :-D

Michal2
4. srpna • 13:46

No.Valím bulvy.Dobrej koment.Diagnostika na 1-.Hlavní je že tam konečně dají V8 a snandard 2turba.Stejně bych to nekoupil-nemám na to/hlavne servis.Mě stačí 220koní na 1,5to a přední náhon.

yan
3. srpna • 14:39

2018 750d 400k, Fr. Lázně - Praha s ostatním provozem za 4,9 (1/3 dálnice). Dlouhodobá 7,1 l/100km.http://leteckaposta.cz/708497286...

iPace
1. srpna • 18:00

tech vasich papirovych "6,9-7,2 l/100 km, respektive 7,1-7,4 l/100 km" to nezere ani za idelanich podminek :-D prumer toho motoru je v modelu X5 nejakych 10.5 litru a to kdys s tim ridic jede hodne opatrne, pri trosku sviznejsim tempu se prumer dostava pohodlne k 12 litrum nafty na 100km B-]jako bazarovku to chce jen blazen, je to finacni sebevrazda a prodeje toho motoru jsou natolik male ze za to opravdu nemuzou emise, ale nezajem samotnych zakazniku ;-)

Petr
27. září • 20:52

A další blbost co píšete o končícím motoru m50d kvůli malým prodejům. Nepište blbosti když nic nevíte. Tenhle motor měl u zákazníku tak nečekaný zájem, že to i BMW překvapilo. Já na nové auto čekal místo tří měsíců celý rok. Z toho se čekalo čtyři až pět měsíců oproti plánu na tento motor protože se kvůli velkému zájmu nestíhal vyrábět. Takže to bylo zpoždění už 7-8 měsíců. Pak byl problém s objednanou kůží Cofee merino, nebo jak se přesně jmenuje, kterou dodavatel nestíhal dodávat. To že jste s tím autem chvíli jezdil akorát naznačuje, že jste se v něm chtěl vyřádit dokud můžete. Proto ta Vaše spotřeba 13l. Rozumný řidič bude mít vždy do deseti litrů i se svižnou jízdou.

Petr
27. září • 20:35

Jak jste na tu spotřebu přišel? Mám druhou X5 m50d během pěti let. Jak tu předchozí tak teď novou G05. Vámi udávaných 10,5l při opatrné jízdě je pěkná blbost. Já mám za rok co s tou novou jezdím a najetých 30tis dlouhodobou spotřebu 9,4l na sto. A to jezdím hodně svižně. Přes týden celý den po Praze a o víkendu dálnice. Párkrát jsem si vyzkoušel na okreskách jezdit ekonomicky a není problém dosáhnout i 6,2-6,8l. Takže tu nepište blbosti. A jestli vy máte takovou spotřebu jakou uvádíte, musíte jezdit jako pěkné prase. Takové řidiče bych nakopal do.....

Josef
2. srpna • 17:04

Vážený ipáce, bohudík oproti vám vlastním již třetí kus na každém najeto 200 tis bez jakýchkoli závad a spotřeba , když budu chtít jet podle předpisů tak pojedu za 8 litrů vámi uváděných 12 dosáhnu po dlouhé jízdě po dálnici rychlostmi přes 180 pak se na průměr 12 -13 litrů opravdu dostanu. O financnich sebevrazdách a prodejích motorů být vámi raději moc neplácám. Působí to lacině hloupě. Hezký den

Pavel F.
2. srpna • 22:24

Jak už zmínil iPace, jestli jsi od roku 2015 (reálně 4 roky na trhu k dnešku), kdy byl tento motor uveden, ujel s třemi auty s tímto motorem 600 tisíc km, což při 260 pracovních dnech za rok dělá přes 500 km KAŽDÝ DEN, tak bys už měl mít svůj zápis v jedné knize, kde se dočteš zajímavé rekordy. :-D Nebo se probudit z mokrého snu, vyndat ruku zpod kalhot a jít si pro mlíko. B-]

Anonym
3. srpna • 19:26

Me je to celkem jedno, ale on nerika, ze tech 200 k najel osobne. Treba to pokazde koupi jako ojetinu a za rok ji posle dal a koupi jinou

iPace
4. srpna • 11:05

jako ze by kupoval ojetiny ktere v prvnich 4 letech straci extremne na cene a prodelaval tak kazdy rok treba 500-700 tisic? jo to urcite ano, to je idelani praktika pri koupi ojetiny, koupit si ojete auto, stratit na hodnote nekolik set tisic a koupit podobnou ojetinu na dalsi rok a prijit zase o podobne penize :-D tyhle auta behem prvnich 3-4 let straci na hodnote i vice nez 50% tedy castky treba okolo 1.5-1.7 milionu korun :-D takze pokud to neni vyslovene obchodnik s auty, a nejezdi s nima mezi nakupem a prodejem, tak je to to nejhorsi co by mohl udelat, to je pak mnohem mene finacne ztratove si takove auto koupit uplne nove a pravdepodobne by prisel o stejnou nebo mozna i nizsi castku nez tocit ojetiny tohoto segmentu co par mesicu nebo rok B-]proste napsal vymyslenou hovadinu a radsi se odmlcel

Pavel F.
4. srpna • 9:08

No, hypoteticky máte pravdu, to je také možné. Otázkou je, kdo by skoro každý rok prodával a opět kupoval tu samou ojetinu. Když je auto v pořádku, tak nebudete měnit ojetinu za tu samou, o rok mladší, ojetinu. Jezdíte pak v podstatě furt tím samým a jen byste o to více ztrácel peníze, než kdybyste si tu spolehlivou ojetinu držel déle než jeden rok.
Takže se mi to zdá velmi, ale opravdu velmi nepravděpodobné, jak by řekl Klaus... B-]

Nojono
3. srpna • 7:47

je to pepik

iPace
2. srpna • 17:32

ty jsi behem 4 let co je ten motor na trhu najel na 3 autech s tim motorem prez 200 tisic km na kazdem :-O nooo tak myslim ze diskuzni nesmyl jsi tady pro tento rok jiste vyhral na plne care :-D vetsi hovadinu jsem jeste letos opravdu necetl

iPace
1. srpna • 18:09

a divim se ze jako autonovinari si alespon neprojdete statistiky prodeju daneho modelu a nenapisete konecne jednou pravdu a ne ty vase hejty na nejaky emisni normy? lidem jsou normy u zadele, zajimaj je fakta a podle toho taky vypadaj prodeje ;-)

Dzek
2. srpna • 15:07

A na takovou spotřebu si přišel jak? :D mas asi těžkou nohu...
Když už někdo kritizuje, tak pak to auto nejdřív musíš mít..

iPace
2. srpna • 17:29

na takovou spotrebu jsem prisel vlastni nohou kdys jsem ho cca tyden mohl ridit v ramci testu ;-) a na podobnou spotrebu prijde kdokoliv kdo ma alespon trosicku mozku a umi pouzivat google nebo spise spritmonitor ;-) a takove auto nemusim mit, mam mnohem lepsi auta dle meho usudku, vsechny benzinaky nebo elektromotory a BMW je mezi nima take

IceDive1
2. srpna • 19:52

Papierove hodnoty su uz tradicne mimo ale tak tych 10,5l (X5 M50d) ktore spominas mam aj ja a to 80% prevazne v meste, sviznym tempom. S lahkou nohou sa bude dat v meste v pohode dosiahnut 9l.

Zelí
31. července • 17:22

Jako správní pomatenci jsou vdolečci milovníci slepých cest. Hlavně, aby to vypadalo dostatečně pompézně. Je to příběh krále Lávry..... spousty zaslepených obdivovatelů i když i dítě vidí, že král je nahý. Lidská masa je nepoučitelná.....

Nojono
3. srpna • 7:46

Vdolečci nevdolečci, sice nebyli schopni konkurovat V8TDi, ale i soudruzi z Audi jsou milovníci slepých cest, nikoli v technice, ale v idiotských rozhodnutích. Takže je to plichta.

David Michal
31. července • 15:58

Nesnáším loučení jsem dál a v hlavě mě máš,
mně na tom záleží, to zlý a hloupý smaž.

volič ANO (51% v 2021)
31. července • 13:15

To dělají velkou chybu, když ruší diesel ve prospěch ede(mo)bility. V rámci antikovidopatření přijde protikrizové obří zlevnění nafty! Škoda, že pan Babiš nemůže řídit celou Evropu, to by to vypadalo jinak!

WRC Fabia R2 TwinCharger
31. července • 11:43

...kazdeho vyjimecneho motoru je tak trochu skoda. Paaapaaa ctyri turba.. i kdyz to byl jen seriovy Diesel a ne stooktan...

Doporučujeme

Články odjinud