BMW se do Formule 1 nevrátí. Dává přednost elektrickým soutěžím

16 komentářů

Antiautomat
8. února • 19:29

F1 ... to este niekto sleduje?

king014
8. února • 10:08

se jim nedivím, vůbec nevypadá dobře když ten jejich zázrak na trati předjede kdejaká dodávka s limonádama, stejně komicky kdysi v f1 působil Jaguár

kErb
8. února • 5:08

Vždy jsem chtěl BMW. Pak jsme jich pár měli (530d, 330xd, 530i) a spokojenost ...a nikdy mě neoslovoval Mercedes. Ale časy se mění. Další auto určitě nebude mít na kapotě vrtuli ale spíš volant (a nebo nějaké zvířátko :-D ) a nové E je nádhera.

Brabus25
7. února • 22:12

A to prý je BMW nejvíce sportovní automobilka :-O:-D kam ten svět spěje B-]

Karel.
8. února • 7:57

Nejvíce sportovní? Odkdy? Sporťák prakticky nikdy nevyráběli, sportovní úspěchy má celá řada značek daleko lepší. To, že sami sebe označují za výrobce "sportovních" sedanů, coupé nebo dokonce SUV ze značky sportovní ikonu neudělá.

Brabus25
8. února • 8:48

Psal jsem PRÝ ;-) také nechápu kde se bere tohle jejich ,,sportovní" sebevědomí a tlachání :-D To i Audi je v motorsportu lepší. O Mercedesu ani nemluvě, ten je v motorsportu aktivní dlouhodobě a pořád má i nějaké ,,sériové sportovní" specialitky :-)
A mám pocit, že teď se karta obrací i u běžných aut, kdy Mercedes začíná dělat více ,,sportovní" auta než BMW, které preferuje tříválce, z výfuku repráky místo skutečného zvuku motoru, divné elektromobily atp. B-]

DDT
7. února • 20:25

elektrické souzěže...

josephko
7. února • 19:36

Ak si už v TV pozriem nejaké závody formulí, tak sú to takmer výhradne tie elektrické.
A neviem sa dočkať, až budú jazdiť e-formuly bez pilotov.

Sir CHerokee
7. února • 20:29

Tak tím bych se nechlubil ;-)

villy
7. února • 19:49

Kúp si autodráhu, nakoľko nemáš ani potuchy, o čom je motošport...

Sir CHerokee
7. února • 15:34

Bavorák je úplně poblázněná značka. Odklon od tradic nemůže být větší. Nedělají ani žádný klasický sporťák Samo elektrické plečky. Formule nevyjímaje. Škoda.

CNN
7. února • 16:48

Kedy a kolko robilo BMW "klasickych sportakov"? Snad BMW M1, a to je tak vsetko. Slusne eMka (co teda "klasicky sportak" nie je) mas i dnes - M2/M4/M6. Ostatne i v tej F1 vyhrali vseho vsudy jeden jediny jazdecky titul (Piquet 1983 - davno pred takzvanou "klasikou" - E46), ziadny konstruktersky a aj ten len ako dodavatel motorov. BMW su _sportovo-luxusne_ auta, nie cisto sportove. Tyka sa to i rady M, ked uz pre ine nie, tak proste preto, ze ma styri sedacky, slusny kufor (a bohatu volitelnu vybavu).

Sir CHerokee
7. února • 17:59

Pokud vím, měli tradici třeba ve sportovních kabrioletech Z8, Z2, Z3 Z4 a už ani to nedělají. Místo tohi nesmyslné i3, doslovný byl poslední test v posledním dílu Grand Touru a odtažité i8. Z8 považuji za nejhezčí Bavorák vůbec. Prohlídl jsem si ho naživo. Dnes jeho ceny rychle rostou. Od té doby to dopracovali tak daleko, že i ikonické M3/M4 musí mít šidítka na zvuk. Je to škoda.

jirka
9. února • 10:22

Brzy bude Z5 a pod ním by mohlo bejt místo na něco menšího ala Z3. Navíc, BMW je jediné používající klasickou koncepci i v nižší střední, dále pak slušně výkonný R6. Kdo jiný tohle má? Nějak ten tvůj odklon od tradic nikde nevidím. Ano, příští 1er bude asi už předokolka, ale 2er by snad mohl zůstat jako RWD.

Saman
8. února • 7:50

model Z8 byl prodejni propadak a nepomohlo mu ani to ze si o nem myslis ze je to nejhezci BMW vubec ;-)ukazka i3 v GT byla fraska, ucelova fraska, ostatne vsimni si ze modelu S a X se v GT usilovne brani protoze vedi ze premiove sedany vyssi stredni tridy typu S6, M5 E-AMG by v tom cem soutezili bud prohrali nebo byli nastejno, a opet si Jeremi neodpustil lez v tom ze GB vyrabi jen 5% energie nad produkci, to je pritom jiz vyvracenej nesmysl, proste show pro "petrolheady" co je vlastne ani tak nezajimaj auta, ale spis ta show B-]

Kuk Vykuk
7. února • 16:51

Přesně. :-)

Doporučujeme

Články odjinud