BMW se chystá na výrobu elektromobilu iNext. Úprava továrny spolkne 400 milionů euro

10 komentářů

Zelí
3. prosince • 22:46

Výrobní technologie po stavbě továrny VW v Cvikově jsou vyvinuty a jsou k dispozici. Takže bmw jen aplikuje co jest k dispozici. Germánie se může začít elektrifikovat.

petr r. (petrumr)
3. prosince • 18:17

tuším, že je to první elektromobil co má pěkný kola. Skoro podobný mám i já.B-]

Mariuss
3. prosince • 13:24

"uz v roce 2021"?
Vcera jste psali, ze v Mlade Boleslavi jiz sjizdeji elektromobily z linky a pritom to bylo dohaneni ujeteho vlaku.
A nyni u BMW predstavi novy elektromobil UZ v roce 2021!Vzdy jsem byl fanousek BMW, ale pokud Skode ujel vlak, tak BMW si spletlo stoleti...

mpolan
3. prosince • 13:29

BMW i3 ti uteklo? BMW i8 taky? Plug-in verze stávajících modelů taky?

Mariuss
3. prosince • 14:10

Mluvim o cistych elektromobilech, cili i8 ani plug-iny neresim. Ano, i3 byla ukazka, co mohlo byt a spousta lidi se tesila, kdy BMW krome mestske nakupni tasky udela aspon elektrickou 1er nebo idealne 3er. BMW udelalo jen elektricke Mini ve velmi omezene serii, coz ale opet neni poradne BMW (predokolka). Od te doby uz je 1er predokolka a poradne elektricke BMW neni blize nez za 2 roky...jak bylo BMW vzdy na spici technologii, tak si totalne nechali ujet vlak. Jak rikam, vzdycky to byla moje srdcova zalezitost a o to vic me to mrzi...

mpolan
3. prosince • 14:32

A hele, jak si panáček najednou klade další a další podmínky. :-D

Mariuss
3. prosince • 15:14

Njn, ja porad zapominam, ze BMW dnes vyrabi auta typu Active nebo Grand Tourer, i3, Mini a novou 1er. Pro me to proste nejsou BMW. Omlouvam se :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
3. prosince • 16:39

a co to teda je? puvodne BMW vyrabelo pokud vim letecke motory a a pak motorky, auta byli az tretim vyrobnim artiklem BMW a prvni auto od BMW dokonce bylo jen licencovane, prvni vlastni model BMW byl dokonce hodne vzdaleny tomu co si dnes jeho fanousci hlavne z divize M predstavuji, soustredili se na levna auta a jejich prvotina nemela dokonce ani 1 litr objemu, neb prvotina mela motor 750cm³ , takze za prave BMW s koreny by se dalo vesmes oznacit jen BMW ktere ma motor okolo 3/4 litru :-D

mpolan
3. prosince • 18:03

Taky bychom mohli za poválečnou prvotinu BMW označit Isettu... a pak je to všechno v prdeli.

Jano
3. prosince • 16:55

BMW začalo svoju športovú éru prekrásnov 507 ,ktorá bola osadená prvým hliníkovým osemvalcom vyrábaným v povojnovom nemesku.

Doporučujeme

Články odjinud