BMW se chystá na výrobu elektromobilu iNext. Úprava továrny spolkne 400 milionů euro

Mariuss  |  03. 12. 2019 13:24

"uz v roce 2021"?
Vcera jste psali, ze v Mlade Boleslavi jiz sjizdeji elektromobily z linky a pritom to bylo dohaneni ujeteho vlaku.
A nyni u BMW predstavi novy elektromobil UZ v roce 2021!

Vzdy jsem byl fanousek BMW, ale pokud Skode ujel vlak, tak BMW si spletlo stoleti...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2019 13:29

BMW i3 ti uteklo? BMW i8 taky? Plug-in verze stávajících modelů taky?

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  03. 12. 2019 14:10

Mluvim o cistych elektromobilech, cili i8 ani plug-iny neresim. Ano, i3 byla ukazka, co mohlo byt a spousta lidi se tesila, kdy BMW krome mestske nakupni tasky udela aspon elektrickou 1er nebo idealne 3er. BMW udelalo jen elektricke Mini ve velmi omezene serii, coz ale opet neni poradne BMW (predokolka). Od te doby uz je 1er predokolka a poradne elektricke BMW neni blize nez za 2 roky...jak bylo BMW vzdy na spici technologii, tak si totalne nechali ujet vlak. Jak rikam, vzdycky to byla moje srdcova zalezitost a o to vic me to mrzi...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2019 14:32

A hele, jak si panáček najednou klade další a další podmínky.

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  03. 12. 2019 15:14

Njn, ja porad zapominam, ze BMW dnes vyrabi auta typu Active nebo Grand Tourer, i3, Mini a novou 1er. Pro me to proste nejsou BMW. Omlouvam se

Odpovědět  |   | 
iPace  |  03. 12. 2019 16:39

a co to teda je? puvodne BMW vyrabelo pokud vim letecke motory a a pak motorky, auta byli az tretim vyrobnim artiklem BMW a prvni auto od BMW dokonce bylo jen licencovane, prvni vlastni model BMW byl dokonce hodne vzdaleny tomu co si dnes jeho fanousci hlavne z divize M predstavuji, soustredili se na levna auta a jejich prvotina nemela dokonce ani 1 litr objemu, neb prvotina mela motor 750cm³ , takze za prave BMW s koreny by se dalo vesmes oznacit jen BMW ktere ma motor okolo 3/4 litru

Odpovědět  |   | 
Jano  |  03. 12. 2019 16:55

BMW začalo svoju športovú éru prekrásnov 507 ,ktorá bola osadená prvým hliníkovým osemvalcom vyrábaným v povojnovom nemesku.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2019 18:03

Taky bychom mohli za poválečnou prvotinu BMW označit Isettu... a pak je to všechno v prdeli.

Odpovědět  |   | 

tuším, že je to první elektromobil co má pěkný kola. Skoro podobný mám i já.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 12. 2019 22:46

Výrobní technologie po stavbě továrny VW v Cvikově jsou vyvinuty a jsou k dispozici. Takže bmw jen aplikuje co jest k dispozici. Germánie se může začít elektrifikovat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro