BMW se chce úplně zbavit klíčků. Prý už nebudou v budoucnu potřeba

Potřebují ještě lidé klasické klíčky od auta? Nad touto myšlenkou se zamýšlí také BMW. To by se jich rádo v budoucnu úplně zbavilo.
BMW se chce úplně zbavit klíčků. Prý už nebudou v budoucnu potřeba

Klíčky patří do starého železa. Alespoň podle BMW, která to tvrdí. Již teď prý většina jejich zákazníků vlastnících novější modely nosí u sebe klíče jen z nutnosti. Potřebují je mít u sebe kvůli nastartování vozu. Ani na to jej ale nemusí už vytahovat ani z kapsy. A samozřejmě ani vkládat to zapalování. 

Na otevření vozu zase stačí jen aplikace BMW pro smartphony. Automobilka si proto pohrává s myšlenkou, že se v blízké budoucnosti tradičních klíčků úplně zbaví. Zatím ale není jasné, v jakém časovém horizontu se tak stane. 

BMW teď zlevňuje svá auta minimálně o 1000 eur. Musíte ale vrátit starý diesel

BMW teď zlevňuje svá auta minimálně o 1000 eur. Musíte ale vrátit starý diesel

"Upřímně řečeno, kolik lidí je opravdu potřebuje? Zkoumáme, zda je to možné, a zda to dokážeme. Uvidíme, jestli to uděláme teď nebo v určitém okamžiku budoucnosti,” řekl Ian Robertson, člen představenstva BMW. 

BMW rozhodně není jedinou automobilkou směřující tímto směrem. Například na odemčení a nastartování Modelu 3 od Tesly nepotřebujete klíčky. Stačí vám smartphone. Jaguar Land Rover si zase pohrává s myšlenkou otevírání vozu pomocí technologie na rozeznávání tváře. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 85 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků