BMW rozšiřuje nabídku plug-in hybridů řady 3 a 5. Základ má 204 koní a 350 N.m

.  |  27. 01. 2021 17:12

Spolehlivost zaručena - know how Toyota.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2021 17:30

A zase máte označení této generace f , o číslech ani nemluvím.
Opravte si to už jednou.

Odpovědět  |   | 

što ty tavariš gavariš? Podívej se u nás na moravě ta čísla sedí a jestli u Vás tavariš jsou jiné čísla, tak tvůj problém.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2021 19:50

Petre Petrovici Petrovsky umrd
tohle je generace g
Respektive g20 a g21
F30 a F31 byla generace predchozi
Panimajes tavaris morava

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2021 19:54

DOPLNENI OZNACENI
3SERIES je g20 ; g21
5SERIES je g30 ; g31
Aby nedoslo k nejakemu pokusu o nemistne vtipkovani

Odpovědět  |   | 

a co jako, si to napiš na čelo G a F se ještě před rokem ve výrobě krylo. Podívej se na katalog ND. Nevíš VIN, tak asi nevíš nic. BMW není octavie.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2021 21:07

Generace f anebo g jsou rozdílná auta ,ty náhradní díle.

Odpovědět  |   | 

už ti ztoho hrabe? Zákazníka značení nezajímá, to zajímá akorát ty, co si koupili škodovku za cenu bmw.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 27. 01. 2021 21:21

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2021 21:26

Ano,jistěže
Hlavně klid
To bude zase v pohodě .

Odpovědět  |   | 

o co ti jde? Chtěls vyvolat nepokoje a po hodině zjistils, žes chybovals? Proč nemáš bmw? Ty neumíš odpovědět nebo se stydíš? kdo ti radí při koupě auta? máš občanku čr?

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 01. 2021 21:45

Soudruhu vyšetřovateli já jsem zmatený a odmítám vypovídat.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 01. 2021 09:04

To je vůl “know how Toyota”

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 01. 2021 09:16

A kdo jiný jim pomohl ze srabu.
Nevíš nic.
Jsi jen otrapa a somrák nechutný.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  28. 01. 2021 14:00

Cenami PHEV už Toyota BMW dotáhla. Bohužel ale jen cenami (1,6 milionu za lowcostovou RAV4, no nekupte to)

Odpovědět  |   | 

A to si vemte, že je to za stejnou cenu jak škodovka, někdo už vidí aji dvojmo a má halucinace.

Odpovědět  |   | 
LADA  |  28. 01. 2021 07:04

Ukazuje se už delší dobu v diskusích zde na Autorevue, že se stalo živnou půdou pro typické Trolly.
Zvláštní kategorií je petr.r (petrumr), kdy některé jeho provokace a reakce mají takovou podobu, že není úplně jednoduché určit, jestli obsah a forma jeho příspěvků jsou součástí Trollování nebo se jedná o projev mentálně retardovaného člověka, což by vysvětlovalo jeho produkování příspěvků prapodivného obsahu s různě zamotanými a propletenými, často nelogickými a nesmyslnými informacemi. Protože je petrumr identifikovatelný a je možné prohlédnout si více jak 1700 různých fotek a nějaké informace i jinde (viz odkazy) a poznat ho.
https://petrumr.rajce.idnes.cz/... ... ... ...
https://www.motorkari.cz/tema/... ... ... ...
Je potom možné odpovídajícím způsobem reagovat. Komu se líbí a vyhovuje mu a má si s ním o čem popovídat (diskutovat), má možnost a nikdo by je neměl rušit. Asi by bylo nejlepší, aby si petrumr vytvořil vlastní web stránky s řízeným přístupem, kam by měli přístup jeho oblíbenci a sympatizanti. Určitě by to přispělo ke klidu ve zdejších diskusích. Protože je ale petrumr nejspíš Troll, tak to on neudělá a bude nadále trollovat.

Další skupinou jsou ostatní Trollové, které nelze jednoduše určit, protože mění nicky a hlavně provokují urážkami v různých podobách tak, aby se někdo chytnul na háček a umožnil jim zábavu. Jednoduché řešení je ignorovat je, jenže oni metamorfují a mění strategii, takže se nakonec opět spustí jejich divadlo pseudodiskuse podle jejich režie. Účinné řešení je odchod z diskusí a věnování se něčemu jinému, což už řada lidí udělala…
Pokud se na to podíváme z jiné strany a zaměříme se na podstatu diskuse, která bude obsahovat jenom trollování, tak to má výhodu v tom, že jsou možné nekonečné „diskuse“ doprovázené častými vstupy a výstupy trollů které jsou spojené s početným „klikáním“ ukazujícím četnost návštěv webu. A zde bude asi podstata problému. Pokud se člověk podívá na četnost diskusí k jednotlivým článkům Autorevue, tak se jedná většinou o pár kliknutí. Něco jiného jsou ale články s vděčnými tématy pro Trolly spojené většinou se značkou Hyundai, Škoda, nebo VW případně i BMW. Pokud by se omezilo trollování přísným řízením diskusí, tak by Trollové zmizeli a tím by došlo k výraznému snížení počtu klikání – „reakcí“ na články, jenže to není zájmem provozovatele webu Autorevue.

Doplňuji hezkou a srozumitelnou definici:
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním, hezky napsáno - odkaz: https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-i... ... ... ...
Je tam mimo jiné napsáno:
Australští psychologové se nyní pokusili popsat, co vlastně změní normálního dospělého uživatele internetu v trolla. V on-line dotazníku zjišťovali postoje lidí vůči různým formám internetové šikany a pak analyzovali ty uživatele, jejichž odpovědi profilu trolla nejlépe odpovídaly.
Mezi větami, na něž musely osoby v dotazníku reagovat, bylo například „I když si ostatní myslí, že moje komentáře jsou útočné, pro mě jsou zábavné“. Vědci pak hledali v reakcích typické znaky sociálních vlastností, jako jsou psychopatie nebo sadismus, a také dva druhy empatie – afektivní a kognitivní. Rozdíl v nich je zásadní: pokud máte vysokou míru kognitivní empatie, jste schopní porozumět emocím ostatních, pokud máte vysokou afektivní empatii, pak je také cítíte a umíte na ně vhodně reagovat.

Jak se chová Troll
Lidé, kteří v dotazníku projevovali nejvíce chování internetových trollů, měli výjimečně vysoká skóre v dvou vlastnostech – psychopatii a kognitivní empatii. Ve výsledku to znamená, že velmi dobře rozumí tomu, co jejich činy na internetu způsobí a jakou emocionální odezvu to v obětech trollingu vyvolá. A současně je jim to jedno, respektive, na utrpení ostatních jim nezáleží, naopak v něm nacházejí radost a uspokojení. A zřejmě právě to z nich dělá na internetu takové zdatné manipulátory.
„Výsledky naznačují, že trollové s vysokou mírou psychopatického chování umí uplatňovat strategii, která využije citové zranitelnosti ostatních – umí předvídat, co jim nejlépe ublíží,“ uvádí vědci. A protože je psychopatie často asociována s impulzivitou a honbou za vzrušením, může být pro trolly vytváření chaosu tou hlavní motivací jejich konání.“
Současně psychologové popsali, že trollové mají vysokou míru sadismu, tedy ochoty ubližovat ostatním, a že jsou výrazně častěji mužského pohlaví. Tato práce vyšla v odborném časopise Personality and Individual Differences. Nijak ale neanalyzuje, jak proti trollům bojovat, ani jaké jsou nejlepší nástroje v tom, jak je ignorovat. Může se však stát podkladem pro další výzkum, který by mohl chování trollů na sociálních sítích eliminovat.

Logicky vzato, každý normální člověk si najde odborné objektivní informace jinde a nepotřebuje k tomu Autorevue. Stačí třeba jen časopis Svět motorů, nebo televizní Autorevue, kde se toho člověk dozví podstatně více, než zde v diskusích ne tomto webu. Jsou samozřejmě i jiné možnosti (kluby fandů značek,...).
Čili zdejší diskuse vyhovuje všem. Provozovateli webu, Trollům a též i jiným lidem, kteří si ověřují, jak trollové konají, a nejde jim vůbec o auta a články na tomto webu, takže je asi všechno v nejlepším pořádku...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo