BMW rozšiřuje nabídku plug-in hybridů řady 3 a 5. Základ má 204 koní a 350 N.m

17 komentářů

LADA
28. ledna • 7:04

Ukazuje se už delší dobu v diskusích zde na Autorevue, že se stalo živnou půdou pro typické Trolly.
Zvláštní kategorií je petr.r (petrumr), kdy některé jeho provokace a reakce mají takovou podobu, že není úplně jednoduché určit, jestli obsah a forma jeho příspěvků jsou součástí Trollování nebo se jedná o projev mentálně retardovaného člověka, což by vysvětlovalo jeho produkování příspěvků prapodivného obsahu s různě zamotanými a propletenými, často nelogickými a nesmyslnými informacemi. Protože je petrumr identifikovatelný a je možné prohlédnout si více jak 1700 různých fotek a nějaké informace i jinde (viz odkazy) a poznat ho.
https://petrumr.rajce.idnes.cz/... ... ... ...
https://www.motorkari.cz/tema/... ... ... ...
Je potom možné odpovídajícím způsobem reagovat. Komu se líbí a vyhovuje mu a má si s ním o čem popovídat (diskutovat), má možnost a nikdo by je neměl rušit. Asi by bylo nejlepší, aby si petrumr vytvořil vlastní web stránky s řízeným přístupem, kam by měli přístup jeho oblíbenci a sympatizanti. Určitě by to přispělo ke klidu ve zdejších diskusích. Protože je ale petrumr nejspíš Troll, tak to on neudělá a bude nadále trollovat.Další skupinou jsou ostatní Trollové, které nelze jednoduše určit, protože mění nicky a hlavně provokují urážkami v různých podobách tak, aby se někdo chytnul na háček a umožnil jim zábavu. Jednoduché řešení je ignorovat je, jenže oni metamorfují a mění strategii, takže se nakonec opět spustí jejich divadlo pseudodiskuse podle jejich režie. Účinné řešení je odchod z diskusí a věnování se něčemu jinému, což už řada lidí udělala…
Pokud se na to podíváme z jiné strany a zaměříme se na podstatu diskuse, která bude obsahovat jenom trollování, tak to má výhodu v tom, že jsou možné nekonečné „diskuse“ doprovázené častými vstupy a výstupy trollů které jsou spojené s početným „klikáním“ ukazujícím četnost návštěv webu. A zde bude asi podstata problému. Pokud se člověk podívá na četnost diskusí k jednotlivým článkům Autorevue, tak se jedná většinou o pár kliknutí. Něco jiného jsou ale články s vděčnými tématy pro Trolly spojené většinou se značkou Hyundai, Škoda, nebo VW případně i BMW. Pokud by se omezilo trollování přísným řízením diskusí, tak by Trollové zmizeli a tím by došlo k výraznému snížení počtu klikání – „reakcí“ na články, jenže to není zájmem provozovatele webu Autorevue.Doplňuji hezkou a srozumitelnou definici:
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník on-line diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.
Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním, hezky napsáno - odkaz: https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2178160-co-spojuje-i... ... ... ...
Je tam mimo jiné napsáno:
Australští psychologové se nyní pokusili popsat, co vlastně změní normálního dospělého uživatele internetu v trolla. V on-line dotazníku zjišťovali postoje lidí vůči různým formám internetové šikany a pak analyzovali ty uživatele, jejichž odpovědi profilu trolla nejlépe odpovídaly.
Mezi větami, na něž musely osoby v dotazníku reagovat, bylo například „I když si ostatní myslí, že moje komentáře jsou útočné, pro mě jsou zábavné“. Vědci pak hledali v reakcích typické znaky sociálních vlastností, jako jsou psychopatie nebo sadismus, a také dva druhy empatie – afektivní a kognitivní. Rozdíl v nich je zásadní: pokud máte vysokou míru kognitivní empatie, jste schopní porozumět emocím ostatních, pokud máte vysokou afektivní empatii, pak je také cítíte a umíte na ně vhodně reagovat.Jak se chová Troll
Lidé, kteří v dotazníku projevovali nejvíce chování internetových trollů, měli výjimečně vysoká skóre v dvou vlastnostech – psychopatii a kognitivní empatii. Ve výsledku to znamená, že velmi dobře rozumí tomu, co jejich činy na internetu způsobí a jakou emocionální odezvu to v obětech trollingu vyvolá. A současně je jim to jedno, respektive, na utrpení ostatních jim nezáleží, naopak v něm nacházejí radost a uspokojení. A zřejmě právě to z nich dělá na internetu takové zdatné manipulátory.
„Výsledky naznačují, že trollové s vysokou mírou psychopatického chování umí uplatňovat strategii, která využije citové zranitelnosti ostatních – umí předvídat, co jim nejlépe ublíží,“ uvádí vědci. A protože je psychopatie často asociována s impulzivitou a honbou za vzrušením, může být pro trolly vytváření chaosu tou hlavní motivací jejich konání.“
Současně psychologové popsali, že trollové mají vysokou míru sadismu, tedy ochoty ubližovat ostatním, a že jsou výrazně častěji mužského pohlaví. Tato práce vyšla v odborném časopise Personality and Individual Differences. Nijak ale neanalyzuje, jak proti trollům bojovat, ani jaké jsou nejlepší nástroje v tom, jak je ignorovat. Může se však stát podkladem pro další výzkum, který by mohl chování trollů na sociálních sítích eliminovat.Logicky vzato, každý normální člověk si najde odborné objektivní informace jinde a nepotřebuje k tomu Autorevue. Stačí třeba jen časopis Svět motorů, nebo televizní Autorevue, kde se toho člověk dozví podstatně více, než zde v diskusích ne tomto webu. Jsou samozřejmě i jiné možnosti (kluby fandů značek,...).
Čili zdejší diskuse vyhovuje všem. Provozovateli webu, Trollům a též i jiným lidem, kteří si ověřují, jak trollové konají, a nejde jim vůbec o auta a články na tomto webu, takže je asi všechno v nejlepším pořádku...

petr r. (petrumr)
27. ledna • 21:13

A to si vemte, že je to za stejnou cenu jak škodovka, někdo už vidí aji dvojmo a má halucinace.

.
27. ledna • 17:12

Spolehlivost zaručena - know how Toyota.

stealth01
28. ledna • 9:04

To je vůl “know how Toyota” :-D

EL2020
28. ledna • 14:00

Cenami PHEV už Toyota BMW dotáhla. Bohužel ale jen cenami (1,6 milionu za lowcostovou RAV4, no nekupte to) :-P

.
28. ledna • 9:16

A kdo jiný jim pomohl ze srabu.
Nevíš nic.
Jsi jen otrapa a somrák nechutný.

.
27. ledna • 17:30

A zase máte označení této generace f , o číslech ani nemluvím.
Opravte si to už jednou.

petr r. (petrumr)
27. ledna • 19:39

što ty tavariš gavariš? Podívej se u nás na moravě ta čísla sedí a jestli u Vás tavariš jsou jiné čísla, tak tvůj problém.

.
27. ledna • 19:50

Petre Petrovici Petrovsky umrd
tohle je generace g
Respektive g20 a g21
F30 a F31 byla generace predchozi
Panimajes tavaris morava

.
27. ledna • 19:54

DOPLNENI OZNACENI
3SERIES je g20 ; g21
5SERIES je g30 ; g31
Aby nedoslo k nejakemu pokusu o nemistne vtipkovani

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
27. ledna • 21:04

a co jako, si to napiš na čelo G a F se ještě před rokem ve výrobě krylo. Podívej se na katalog ND. Nevíš VIN, tak asi nevíš nic. BMW není octavie.

.
27. ledna • 21:07

Generace f anebo g jsou rozdílná auta ,ty náhradní díle.

petr r. (petrumr)
27. ledna • 21:17

už ti ztoho hrabe? Zákazníka značení nezajímá, to zajímá akorát ty, co si koupili škodovku za cenu bmw.

.
27. ledna • 21:26

Ano,jistěže
Hlavně klid
To bude zase v pohodě .

petr r. (petrumr)
27. ledna • 21:34

o co ti jde? Chtěls vyvolat nepokoje a po hodině zjistils, žes chybovals? Proč nemáš bmw? Ty neumíš odpovědět nebo se stydíš? kdo ti radí při koupě auta? máš občanku čr?

.
27. ledna • 21:45

Soudruhu vyšetřovateli já jsem zmatený a odmítám vypovídat.

Doporučujeme

Články odjinud