BMW rozšiřuje nabídku plug-in hybridů řady 3 a 5. Základ má 204 koní a 350 N.m

Německá značka rozšiřuje nabídku svých plug-in hybridů o další, tentokrát slabší a dostupnější varianty řady 3 a řady 5.

BMW pokračuje s ofenzivou elektrifikovaných modelů. Od března 2021 tak budou ve spojení s dosavadní nabídkou značky k mání čtyři plug-in hybridní varianty řady 3, zatímco portfolio řady 5 do zásuvky se rozroste na celkem pět variant. Do jednotlivých variant značka počítá i kombíky Touring.

V kontextu řady 3 se tedy k současnému plug-in hybridu 330e sedan a kombi přidá i základní verze 320e, rovněž s oběma verzemi karoserie. Pod kapotou čekejte přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec ve spojení s elektromotorem pro systémový výkon 150 kW (204 koní) a točivý moment 350 N.m. Kombi Touring pak bude možné vybavit i systémem pohonu všech kol xDrive.

Nové BMW M5 CS oficiálně: Nejsilnější emko v historii stojí skoro 5 milionů

Nové BMW M5 CS oficiálně: Nejsilnější emko v historii stojí skoro 5 milionů

S baterií o kapacitě 12 kWh bude možné se sedanem 320e ujet čistě na elektřinu až 57 km, zatímco u kombi udává BMW až 54 km. České zastoupení už zveřejňuje rovněž ceny. Sedan bude začínat na 1.119.300 Kč, Touring posune cenu na 1.172.600 Kč, případně 1.238.900 Kč při zvolení čtyřkolky xDrive.

Portfolio elektrifikované řady 5 s dosavadními verzemi sedanu a kombi 530e a silným sedanem 545e poté rozšíří základní varianta 520e, rovněž s oběma verzemi karoserie. Jak naznačuje označení modelu, na plug-in hybridní jednotce se od výše zmíněného 320e obecně příliš nemění. Dvoulitrový čtyřválec zde ve spojení s elektromotorem také produkuje systémový výkon 150 kW (204 koní) a točivý moment 350 N.m.

Je libo prostornější řadu 3? S luxusněji pojatým sedanem míří BMW na další trh

Je libo prostornější řadu 3? S luxusněji pojatým sedanem míří BMW na další trh

Stejná 12kWh baterie pak zajišťuje verzi 520e dojezd čistě na elektřinu až 55 km, zatímco kombi Touring zvládne až 51 km. Cenovky budou pro sedan 520e začínat na částce 1.391.000 Kč, kombík pořídíte od 1.474.200 Kč. Pohon všech kol nebude BMW u základního plug-in hybridu řady 5 nabízet, v případě zájmu tak musíte kouknout na silnější 530e, kde je xDrive dostupný pro sedan i kombi.

Galerie doplněna o verze BMW 330e, 530e a 545e.

BMW řada 3

BMW řady 3 platí v podstatě za synonymum „malého“ sportovního sedanu. Současná verze F30 (sedan), resp. F31 (kombi) má opět tradiční zadní pohon, ale stále více zákazníků volí čtyřkolku xDrive.

Ceny, motory, data • BMW řady 3 Touring • Nové motory • Test BMW 330i • Historie BMW řady 3

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

včera | Jiří Baborský | 65 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků