BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

m.z.  |  04. 08. 2014 17:18

Kdo nic nedělá, nic nepokazí a každá chyba se později jeví jako školácká.
Proč si všichni myslí, že se i mistr tesař nikdy neutne?
Trochu se mi ta kritika zdá přísná.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 08. 2014 17:20

Omyl pane žák, toto je obecná vlastnost vozů bmw tj. směrová nestabilita. Vyskytuje se v takové míře, že ani permanentní působení esp to nezvládne. Pokud bavorský frgál ztratí směrovou stabilitu, tak to nevyrovná ani mistr typu MS v nejlepších letech. To auto je konstrukční zmetek a zavedením esp se to jen maskuje. Na ringu je spousta míst, kde se toto chování zvýrazní.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  04. 08. 2014 19:45

Pán je asi odborník z konstrukčního oddělení Škodovky, jinak si jeho kvalifikovaný názor, jako dlouholetý uživatel vozů BMW, neumím vysvětlit. A předpokládám, že jezdí v 1,9 TDI.

Odpovědět  |   | 
Kedlubna  |  04. 08. 2014 20:11

Já jsem odborník z Hjůndé a v těhle věcech se vyznám. Jsem copy manager racing divize. Vylepšuji vlasnoručně i naše 1.4 turbo auta. Tyhle BMW jsou opravdu špatná vozidla. Podvozek je zastaralý a jelikož mají i malý výkon na klikové hřídeli tak mají ještě menší na kolech. To jsou zákony fyziky, ale to byste tu asi nepochopili. Jsou to složité věci jako odpor a tření a tak. Já jsem na to specialista. Vím obře jak to funguje. Ale laik na to nemá takovou chytrost. Plyne z toho že tyhle BMW mají malou sílu v koňských silách. Jsou to spíš takoví nedochůdčaty oslů. A tím jak to auto nemá sílu nezvládne vyjet takovej drift a to je vidět na videu co se stalo. Řidič chtěl driftovat tou zatáčkou, ale došel výkon a auto vyjelo z dráhy. Jsem odborník na trajektorii, tak to poznám. V novém Hjůnadji by se tohle nestalo, tam je všechno dělané na smyk a zvládnutí. Už jsem psal do BMW M divize, jestli chtějí odborníka, že jim poskytnu své služby. Ale v Hjůndé mám asi lepší dílnu a hlavně kvalitní šroubováky. Nevím jestli bych mohl pracovat s nekvalitním německým šroubovákem.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  04. 08. 2014 20:31

Doufám, že ti v ústavu brzy odstřihnou internet a nasadí silnější sedativa!

Odpovědět  |   | 
 |  05. 08. 2014 07:24

Dobrý sarkasmus

Odpovědět  |   | 
sad panda  |  04. 08. 2014 22:56

Odpovědět  |   | 
 |  05. 08. 2014 07:23

Ty jsi řádný idiot.

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  04. 08. 2014 21:21

Podla mna ESP ani nema zapnute, takze sa vysledku ani necudujem. Ja som bol na Ringu pred 2 tyzdnami a tiez ma obehol tento taxik, ale po lavej strane nastastie

Odpovědět  |   | 
JUDr.Dolfi  |  04. 08. 2014 21:56

tě prdel

Odpovědět  |   | 
Honziss  |  05. 08. 2014 09:27

Koukam ze zelenina tu frci na drogach

Kazdej obcas neco v praci udela, i ridic ring taxi je jen clovek

Odpovědět  |   | 
manga  |  06. 08. 2014 11:47

No nevím, ale z videa mi přijde, že dal malé kontra - to je podle mě docela základ :) a tak nějak bych čekal, že to řidič zadokolky bude mít vžité :)

Odpovědět  |   | 
DDD  |  05. 08. 2014 10:43

brünnchen je vyhledávané místo lovců pomačkaných plechů, a to co předvedlo ring raxi, zde pravidelně předvádí předokolky, zadokolky, 4x4, a co do značek vše přes ferrari až po oply kadetty...
bmw předvedlo ještě lehčí formu nárazu, ti nejzbrklejší obvykle poprvé narážejí do levých svodidel, potom odraz přes vozovku do pravých svodidel (tam kam narazilo bmw) a poté zpět odraz do jízdní dráhy.
ta zatáčka je poměrně těžká, má dva apexy, a druhá polovina jde z kopce. základ je zvolit rychlost průjezdu tak, aby se v ní nemuselo vůbec brzdit.
kdo přetáhne rychlost a dostane se do nedotáčivosti, skončí nejdřív v levých svodidlech.
kdo přetáhne rychlost, použije v zatáčce brzdu, dostane se do přetáčivosti a skončí v pravých svodidlech.

Odpovědět  |   | 
h  |  05. 08. 2014 14:23

Taky jsem koukal, že když je nějaké video nehody z ringu tak vždycky z této zatáčky ..

Odpovědět  |   | 
EL  |  05. 08. 2014 15:16

Což je věc, kterou řidič Ring taxi dobře ví a tím pádem by si měl dávat dvojnásob pozor...

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  06. 08. 2014 20:20

Tak to dopadá, když se někdo s velkým a těžkým sedanem jakým je 5er chce ukázat před 911.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 51 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan