BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

16 komentářů

Sysel
6. srpna • 20:20

Tak to dopadá, když se někdo s velkým a těžkým sedanem jakým je 5er chce ukázat před 911. :-))

DDD
5. srpna • 10:43

brünnchen je vyhledávané místo lovců pomačkaných plechů, a to co předvedlo ring raxi, zde pravidelně předvádí předokolky, zadokolky, 4x4, a co do značek vše přes ferrari až po oply kadetty...
bmw předvedlo ještě lehčí formu nárazu, ti nejzbrklejší obvykle poprvé narážejí do levých svodidel, potom odraz přes vozovku do pravých svodidel (tam kam narazilo bmw) a poté zpět odraz do jízdní dráhy.
ta zatáčka je poměrně těžká, má dva apexy, a druhá polovina jde z kopce. základ je zvolit rychlost průjezdu tak, aby se v ní nemuselo vůbec brzdit.
kdo přetáhne rychlost a dostane se do nedotáčivosti, skončí nejdřív v levých svodidlech.
kdo přetáhne rychlost, použije v zatáčce brzdu, dostane se do přetáčivosti a skončí v pravých svodidlech.

EL
5. srpna • 15:16

Což je věc, kterou řidič Ring taxi dobře ví a tím pádem by si měl dávat dvojnásob pozor...

h
5. srpna • 14:23

Taky jsem koukal, že když je nějaké video nehody z ringu tak vždycky z této zatáčky ..

Honziss
5. srpna • 9:27

Koukam ze zelenina tu frci na drogach :-DKazdej obcas neco v praci udela, i ridic ring taxi je jen clovek :-)

manga
6. srpna • 11:47

No nevím, ale z videa mi přijde, že dal malé kontra - to je podle mě docela základ :) a tak nějak bych čekal, že to řidič zadokolky bude mít vžité :)

ObiWanKenobi
4. srpna • 21:21

Podla mna ESP ani nema zapnute, takze sa vysledku ani necudujem. Ja som bol na Ringu pred 2 tyzdnami a tiez ma obehol tento taxik, ale po lavej strane nastastie :-)

JUDr.Dolfi
4. srpna • 21:56

:-D tě prdel

Zelí
4. srpna • 17:20

Omyl pane žák, toto je obecná vlastnost vozů bmw tj. směrová nestabilita. Vyskytuje se v takové míře, že ani permanentní působení esp to nezvládne. Pokud bavorský frgál ztratí směrovou stabilitu, tak to nevyrovná ani mistr typu MS v nejlepších letech. To auto je konstrukční zmetek a zavedením esp se to jen maskuje. Na ringu je spousta míst, kde se toto chování zvýrazní.

5. srpna • 7:23

Ty jsi řádný idiot.

sad panda
4. srpna • 22:56

:-D:-D

Kedlubna
4. srpna • 20:11

Já jsem odborník z Hjůndé a v těhle věcech se vyznám. Jsem copy manager racing divize. Vylepšuji vlasnoručně i naše 1.4 turbo auta. Tyhle BMW jsou opravdu špatná vozidla. Podvozek je zastaralý a jelikož mají i malý výkon na klikové hřídeli tak mají ještě menší na kolech. To jsou zákony fyziky, ale to byste tu asi nepochopili. Jsou to složité věci jako odpor a tření a tak. Já jsem na to specialista. Vím obře jak to funguje. Ale laik na to nemá takovou chytrost. Plyne z toho že tyhle BMW mají malou sílu v koňských silách. Jsou to spíš takoví nedochůdčaty oslů. A tím jak to auto nemá sílu nezvládne vyjet takovej drift a to je vidět na videu co se stalo. Řidič chtěl driftovat tou zatáčkou, ale došel výkon a auto vyjelo z dráhy. Jsem odborník na trajektorii, tak to poznám. V novém Hjůnadji by se tohle nestalo, tam je všechno dělané na smyk a zvládnutí. Už jsem psal do BMW M divize, jestli chtějí odborníka, že jim poskytnu své služby. Ale v Hjůndé mám asi lepší dílnu a hlavně kvalitní šroubováky. Nevím jestli bych mohl pracovat s nekvalitním německým šroubovákem.

5. srpna • 7:24

Dobrý sarkasmus

Jouda
4. srpna • 20:31

Doufám, že ti v ústavu brzy odstřihnou internet a nasadí silnější sedativa!

Vasek
4. srpna • 19:45

Pán je asi odborník z konstrukčního oddělení Škodovky, jinak si jeho kvalifikovaný názor, jako dlouholetý uživatel vozů BMW, neumím vysvětlit. A předpokládám, že jezdí v 1,9 TDI.

m.z.
4. srpna • 17:18

Kdo nic nedělá, nic nepokazí a každá chyba se později jeví jako školácká.
Proč si všichni myslí, že se i mistr tesař nikdy neutne?
Trochu se mi ta kritika zdá přísná.

Doporučujeme

Články odjinud