BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

Poslední dobou se zdá, že oficiální Ring Taxi automobilky BMW není zas takový zážitek. Leda byste se chtěli nechat za zhruba šest tisíc korun rozbít o svodidla. Ale to si můžete na nejrůznějších simulátorech vyzkoušet zadarmo.

Nad počínáním jezdců BMW Ring Taxi se zvedá kritika, zejména co se poněkud neprofesionálního chování týče. Poměrně rozsáhle se tím zabývají fanoušci na stránkách bridgetogantry.com, které sledují dění okolo Nürburgirngu. Nejčastěji upozorňují na to, že piloti Ring Taxi riskují a porušují všechna základní pravidla bezpečnosti na Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Mezi hlavní prohřešky jmenují předjíždění zprava.

Ale čert vem předjíždění. Na aktuálním přiloženém videu vidíte školáckou chybu v podobě nezvládnutí průjezdu zatáčkou a následné nekontrolování přetáčivého smyku ve výjezdu za zatáčky. Toho se zpravidla dopouští začátečníci, kteří ani neumí v autě pořádně sedět. Ale profesionální jezdec Ring Taxi? To je skutečně na pováženou.

Jenom připomeneme, že BMW Ring Taxi je oficiální taxík, který vás proveze velmi rychle po Severní smyčce Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Jízdenka stojí 225 eur a BMW vám zpravidla posadí do auta další dva cestující. 

BMW řada 5

Po výstředním designovém experimentu u generace E60 se pětkové BMW vrátilo ke konzervativnímu vzhledu. Pořád se vyrábí se zadním pohonem, stále více zákazníků ale volí čtyřkolku xDrive.

Test BMW 520d xDrive Sedan • BMW řady 5 Touring​ • Elektromobil • Facelift • Historie BMW řady 5 •Test BMW 545e xDrive

Doporučujeme

Články odjinud