BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

Poslední dobou se zdá, že oficiální Ring Taxi automobilky BMW není zas takový zážitek. Leda byste se chtěli nechat za zhruba šest tisíc korun rozbít o svodidla. Ale to si můžete na nejrůznějších simulátorech vyzkoušet zadarmo.

Nad počínáním jezdců BMW Ring Taxi se zvedá kritika, zejména co se poněkud neprofesionálního chování týče. Poměrně rozsáhle se tím zabývají fanoušci na stránkách bridgetogantry.com, které sledují dění okolo Nürburgirngu. Nejčastěji upozorňují na to, že piloti Ring Taxi riskují a porušují všechna základní pravidla bezpečnosti na Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Mezi hlavní prohřešky jmenují předjíždění zprava.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Ale čert vem předjíždění. Na aktuálním přiloženém videu vidíte školáckou chybu v podobě nezvládnutí průjezdu zatáčkou a následné nekontrolování přetáčivého smyku ve výjezdu za zatáčky. Toho se zpravidla dopouští začátečníci, kteří ani neumí v autě pořádně sedět. Ale profesionální jezdec Ring Taxi? To je skutečně na pováženou.

Jenom připomeneme, že BMW Ring Taxi je oficiální taxík, který vás proveze velmi rychle po Severní smyčce Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Jízdenka stojí 225 eur a BMW vám zpravidla posadí do auta další dva cestující. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků