BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

Poslední dobou se zdá, že oficiální Ring Taxi automobilky BMW není zas takový zážitek. Leda byste se chtěli nechat za zhruba šest tisíc korun rozbít o svodidla. Ale to si můžete na nejrůznějších simulátorech vyzkoušet zadarmo.

Nad počínáním jezdců BMW Ring Taxi se zvedá kritika, zejména co se poněkud neprofesionálního chování týče. Poměrně rozsáhle se tím zabývají fanoušci na stránkách bridgetogantry.com, které sledují dění okolo Nürburgirngu. Nejčastěji upozorňují na to, že piloti Ring Taxi riskují a porušují všechna základní pravidla bezpečnosti na Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Mezi hlavní prohřešky jmenují předjíždění zprava.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Ale čert vem předjíždění. Na aktuálním přiloženém videu vidíte školáckou chybu v podobě nezvládnutí průjezdu zatáčkou a následné nekontrolování přetáčivého smyku ve výjezdu za zatáčky. Toho se zpravidla dopouští začátečníci, kteří ani neumí v autě pořádně sedět. Ale profesionální jezdec Ring Taxi? To je skutečně na pováženou.

Jenom připomeneme, že BMW Ring Taxi je oficiální taxík, který vás proveze velmi rychle po Severní smyčce Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Jízdenka stojí 225 eur a BMW vám zpravidla posadí do auta další dva cestující. 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků