BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

BMW Ring Taxi bouralo – už zase!

Poslední dobou se zdá, že oficiální Ring Taxi automobilky BMW není zas takový zážitek. Leda byste se chtěli nechat za zhruba šest tisíc korun rozbít o svodidla. Ale to si můžete na nejrůznějších simulátorech vyzkoušet zadarmo.

Nad počínáním jezdců BMW Ring Taxi se zvedá kritika, zejména co se poněkud neprofesionálního chování týče. Poměrně rozsáhle se tím zabývají fanoušci na stránkách bridgetogantry.com, které sledují dění okolo Nürburgirngu. Nejčastěji upozorňují na to, že piloti Ring Taxi riskují a porušují všechna základní pravidla bezpečnosti na Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Mezi hlavní prohřešky jmenují předjíždění zprava.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Ale čert vem předjíždění. Na aktuálním přiloženém videu vidíte školáckou chybu v podobě nezvládnutí průjezdu zatáčkou a následné nekontrolování přetáčivého smyku ve výjezdu za zatáčky. Toho se zpravidla dopouští začátečníci, kteří ani neumí v autě pořádně sedět. Ale profesionální jezdec Ring Taxi? To je skutečně na pováženou.

Jenom připomeneme, že BMW Ring Taxi je oficiální taxík, který vás proveze velmi rychle po Severní smyčce Nürburgringu během volných jízd pro veřejnost. Jízdenka stojí 225 eur a BMW vám zpravidla posadí do auta další dva cestující. 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků