BMW řady sedm prošlo faceliftem (první fotografie)

S facelifty a novinkami se u BMW roztrhl pytel. Chvíli poté, co se na veřejnost dostaly oficiální fotografie inovované X5, pronikly tentokráte neoficiální cestou na povrch také fotografie inovované řady sedm. I bez požehnání bavorské automobilky vzbudily dva obrázky značný rozruch. Není divu. Sedmičková řada byla od počátku své životní dráhy terčem kritiky, jež se soustředila především na její „buldočí“ vzhled.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nová versus stará verze...

Facelift, kterým dle fotografií řada sedm prošla, se dotkl zejména přední části vozu, konkrétně mřížky chladiče, nárazníku a světlometů. Mřížka chladiče, podobně jako tomu bylo u X5, je nyní výraznější, světlomety dostaly úplně jiný tvar a uspořádání. Směrová světla se přesunula z úzkého pruhu  v horní části světlometů na jejich okraj pod společný tvarový kryt. Lehce pozměněn byl také tvar zadní části vozu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
...která je hezčí?

Změny se dle neoficiálních informací dotkly také motorů. Benzínový osmiválec o objemu 4.4 l se promění v benzínový osmiválec o objemu 4.8 l. Tím dojde k navýšení výkonu z původních 244 kW/333 k na rovných 293 kW/400 k. Zvýšení výkonu se dočkal také benzínový dvanáctiválec. Zde přinesly úpravy 55 k navíc, celkově nabídne motor výkon 367 kW/500 k. Inovované BMW by se mělo na trhu objevit v polovině roku 2004.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků