BMW řady sedm prošlo faceliftem (první fotografie)

S facelifty a novinkami se u BMW roztrhl pytel. Chvíli poté, co se na veřejnost dostaly oficiální fotografie inovované X5, pronikly tentokráte neoficiální cestou na povrch také fotografie inovované řady sedm. I bez požehnání bavorské automobilky vzbudily dva obrázky značný rozruch. Není divu. Sedmičková řada byla od počátku své životní dráhy terčem kritiky, jež se soustředila především na její „buldočí“ vzhled.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nová versus stará verze...

Facelift, kterým dle fotografií řada sedm prošla, se dotkl zejména přední části vozu, konkrétně mřížky chladiče, nárazníku a světlometů. Mřížka chladiče, podobně jako tomu bylo u X5, je nyní výraznější, světlomety dostaly úplně jiný tvar a uspořádání. Směrová světla se přesunula z úzkého pruhu  v horní části světlometů na jejich okraj pod společný tvarový kryt. Lehce pozměněn byl také tvar zadní části vozu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
...která je hezčí?

Změny se dle neoficiálních informací dotkly také motorů. Benzínový osmiválec o objemu 4.4 l se promění v benzínový osmiválec o objemu 4.8 l. Tím dojde k navýšení výkonu z původních 244 kW/333 k na rovných 293 kW/400 k. Zvýšení výkonu se dočkal také benzínový dvanáctiválec. Zde přinesly úpravy 55 k navíc, celkově nabídne motor výkon 367 kW/500 k. Inovované BMW by se mělo na trhu objevit v polovině roku 2004.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků