BMW řady 7 už má tuning

V souladu s tradicí přispěchala s první laděnou verzí posledního vydání vozů BMW řady 7 německá firma Schnitzer. Vzhledově i funkčně pozměněný vůz nazvala AC Schnitzer ACS7.
BMW řady 7 už má tuning

Heslo uplatněné při tvorbě vozu zní i tentokrát „Potěšení z jízdy“. AC Schnitzer, renomovaný spolupracovník BMW, vyvinul pro novou sedmičku celou řadu speciálních dílů a to přestože nové BMW řady 7 nepatří určitě mezi vozy, které by mohl někdo přehlédnout. Díky úzké vazbě na BMW se technikům z Aachenu podařilo připravit takovou sadu, která se bude moci svým způsobem uplatnit i u dalších budoucích typů BMW.

Základem úprav jsou aerodynamické díly ve dvou řadách. Je možné si vybrat buď sportovní variantu nebo exkluzivní Chromline Design. Obě obsahují přední spoiler, boční prahy i modifikovanou záď. Sportovní přídavné elementy mají barvu vozu, řada Chromline pak nápadné chromované prvky. Zadní spoiler organicky navazuje na třetí sloupek a dává celému vozu harmonický vzhled.

Klepněte pro větší obrázek

Do sad patří i vnější zrcátka, střešní spoiler na zadní odtrhové hraně. Kromě vnějšího efektu mají aerodynamické prvky za úkol hlavně zvýšit přítlak obou náprav. Sportovní vzhled dokresluje nově vyvinutý sportovní výfuk ze speciální oceli zakončený chromovanou koncovkou.

Základem modifikace podvozku je sada pružin, které snižují vůz o 35 mm vpředu a 25 mm vzadu. Standardně patří do úprav několik typů dvacetipalcových kol z lehké slitiny, ale na přání je možné mít i kola s průměrem od 17 do 20 palců. Schnitzer doporučuje obout kola na vysokorychlostní pneumatiky značek Continental nebo Michelin. V případě 20 palcových ráfků jsou dodávány pneumatiky o gigantickém rozměru 245/45 vpředu a 275/35 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek

V interiéru se změnil tříramenný sportovní volant, ale i ten obsahuje airbag. Nový typ čalounění doplňují hliníkové pedály a opěrka levé nohy řidiče. Další doplňky s logem AC Schnitzer můžeme najít na mnoha místech, včetně například popelníků nebo koberečků na podlaze. Jako už v dřívějších případech doplnil Schnitzer výbavu vlastní kontrolní, signalizační a regulační technikou. V prodeji se vůz očekává v létě.

  • 12. 4. 2003 0:17 hjkbkjl
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků