BMW řady 7 už i v prodloužené verzi

V předcházejících generacích největší mnichovské limuzíny vždy existovaly modely s prodlouženým rozvorem. Často užívaným označením, ostatně nejen u BMW, je písmeno „L“ v označení modelů.
BMW řady 7 už i v prodloužené verzi

Není proto divu, že i nová generace největšího BMW se dočkala svého „elka“. Prodloužená karoserie je k dispozici u obou dodávaných motorů, tedy jak modely 735iL a 745iL. Celková délka karoserie se zvětšila na 5169 mm, ve srovnání s „krátkými“ modely si tedy polepšila o 140 mm. Cestující na zadních sedadlech tak získají o 89 mm větší prostor pro nohy v podélném směru, což je o 34 mm více než nabízela ve dlouhém provedení minulá generace sedmičkové řady.

Klepněte pro větší obrázek
BMW 745iL

Přestože jsou prodloužené modely těžší o 40 kilogramů, dynamické parametry zůstaly zachovány. Jako důkaz uveďme zrychlení z 0 na 100 kilometrů, které 735iL zvládá za 7,5 vteřiny a 745iL za 6,3 vteřiny.

Prodloužené BMW 735iL stojí na českém trhu Kč 2 453 400,- a 745iL přijde na Kč 2 944 900,-.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků