BMW řady 7 už i v prodloužené verzi

V předcházejících generacích největší mnichovské limuzíny vždy existovaly modely s prodlouženým rozvorem. Často užívaným označením, ostatně nejen u BMW, je písmeno „L“ v označení modelů.
BMW řady 7 už i v prodloužené verzi

Není proto divu, že i nová generace největšího BMW se dočkala svého „elka“. Prodloužená karoserie je k dispozici u obou dodávaných motorů, tedy jak modely 735iL a 745iL. Celková délka karoserie se zvětšila na 5169 mm, ve srovnání s „krátkými“ modely si tedy polepšila o 140 mm. Cestující na zadních sedadlech tak získají o 89 mm větší prostor pro nohy v podélném směru, což je o 34 mm více než nabízela ve dlouhém provedení minulá generace sedmičkové řady.

Klepněte pro větší obrázek
BMW 745iL

Přestože jsou prodloužené modely těžší o 40 kilogramů, dynamické parametry zůstaly zachovány. Jako důkaz uveďme zrychlení z 0 na 100 kilometrů, které 735iL zvládá za 7,5 vteřiny a 745iL za 6,3 vteřiny.

Prodloužené BMW 735iL stojí na českém trhu Kč 2 453 400,- a 745iL přijde na Kč 2 944 900,-.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků