BMW řady 7: prohlédněte si facelift na 130 fotkách

Seznam kapitol
  1. BMW řady 7 2013
  2. Fotogalerie

O faceliftu vlajkové lodi automobilky BMW jsme psali už v květnu. Tenkrát ovšem šlo spíše o videa a stručné informace. Teď už máme k dispozici podrobnosti a obrovské množství fotografií. Modernizace přinesla decentně upravenou masku chladiče, světlomety kompletně složené z LED diod, v interiéru nové sedačky, upravený systém iDrive, jiný přístrojový panel a nově si můžete připlatit také za audiosystéme Bang & Olufsen.

BMW 7: prohlédněte si facelift na videu

BMW 7: prohlédněte si facelift na videu

Co se techniky týká, všechny verze mají standardně osmistupňovou automatickou převodovku a určité změny se dotkly také odpružení. Benzinová část nabídky startuje na některých trzích verzí 730i se šestiválcem nabízejícím maximální výkon 190 kW (258 k). Nad ním stojí verze 740i osazená novým dvakrát přeplňovaným šestiválcem o výkonu 235 kW (320 k). První osmiválec (opět dvakrát přeplňovaný) nabídne 750i (330 kW, 449 k) a absolutním vrcholem je 760i s dvakrát přeplňovaným dvanáctiválcem (400 kW, 540 k). BMW 750i lze pořídit také ve spojení s pohonem všech kol.

V USA se BMW 7 (E65/E66) samovolně odbrzďují

V USA se BMW 7 (E65/E66) samovolně odbrzďují

Dieselová část nabídky startuje u 730d (190 kW, 258 k), pokračuje na 740d (230 kW, 313 k) a novým vrcholem je 750d s třikrát přeplňovaným naftovým šestiválcem s parametry 280 kW (381 k) a 740 Nm. První dvě naftové možnosti lze spojit s pohonem všech kol, vrcholný diesel jej má standardně. BMW nabízí také hybridní verzi, která využívá nový řadový šestiválec převzatý ze 740i a elektromotor o výkonu 40 kW (55 k).

Pomyslnou třešničkou na dortu je pak Alpina B7 s dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem 4,4 l a s maximálním výkonem 540 k. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW řady 7 2013
  2. Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků