náádhera...hergot to jsem zavzpomínal! já jezdil 2 roky jako šofér se 750i...spotřeba byla 12-20/100km ale ten motor byl spíš elektromotor. táhlo to ve 200Km/h skoro stejně jako ve 100km/h. a to auto to byla loď, pohodlíčko, tank a rychlost. a to zpracování to byla nádhera žádnej aušus plast. pak bylo v právi i 740i V8 to jelo už jinak bylo to velmi rychlé,ale krouták byl u V12 plošší. ale žralo to podstatně míň 9-14L. V8 byly nesmrtelné, pouze pokud v USA lili sirnaté palivo odešel na 200tkm...
S BMW E32 som zil 12 rokov. Najskor ako sluzobak, po odkupeni rodinny voz. Az na spotrebu (automat) v meste to nemalo ziadne slabiny. Predavala sa s 397000km a cez stk prechadzala bez chyby. 730i M30.
léta jsem jezdil bavoráky - měl jsem 3 modely, dnes nevím co koupit, je to hnusné a spolehlivost taky vymizela...tohle bylo jedno z posledních dobře postavených aut, pak ještě 7 er E38 a 5 er E 39....dnes? aušus a bangla by měli pověsit...
Tuhle sedmicku zbožňuji a i do ted!:-D
to boli casy ked BMW vyrabalo este pekne auta
Me se tyhle clanky o starsich bavoracich desne libej. Pripada mi ze to neni tak davno co jsem s otevrenou pusou koukal kdyz kolem me projel nemecky turista v tehle 750. Ale ono to asi dlouho je :)Tak jako tak je to auto, ktery bych si porad pral, uz jen pro ten design ktery se mi proste libi. Palec nahoru, tesim na clanek o nasledujici generaci.
Tak dnes již nejsou tyto auta tak drahá aby si je nemohli dovolit i méně majetní http://www.annonce.cz/osobni-auta$18.html... To však nic nemění na tom že jsou to majestátní a zajímavé vozy.
Po E38 už tam byl Chris Bangle a ten to totálně zazdil.3-[
Bangle změnil design většiny aut. On dokázal do té šílené nudy přinést něco nového. Pro mně je jeho 5, opravdu povedené auto.
Bangl posunul design bavoráků z úrovně polského fiatu 125 z roku 1970, na kterém ti dementi v mnichovské konstrukci zamrzli a nikdo s nimi nebyl schopen pohnout, o třicet let dopředu. Museli najmout někoho zvenčí, který jejich konstrukci obešel, nechal dědky v jejich mentálním skanzenu a udělal to po svém a jinak. To co dnes bavor prodává začalo u Bangla.
Teraz neviem ci tam mam dat 10 alebo 100 minusov. Zaver nech si pravi kazdy sam. Denne chodim okolo BMW showroomu a radsej sa na ten dizajnovy hnus nepozeram aby som nemusel ranajky pripadne este aj veceru z predosleho dna cistit z palubky.
Ty to vidíš jako humus, ale tento humus je posunul v prodejích tam, kde jsou, takže reálným zákazníkům tento humus vyhovuje a jsou z něj asi nadšení. Pokud by zůstali zamrzlí ve skanzenu minulého století, tak by asi dnes už neexistovali, reální zákazníci by to nekupovali. Každý si o tom může myslet co chce, ale realita je taková jaká je. Sám za sebe mohu říct, že pětkový bavorák od Bangla je vyjímečný a to se už nezmění, protože se stal i ve vývojové linii bavoráků solitérní. Nic před ním a nic po něm. Jeho design je stále skvělý. A to říkám i přes to, že nejsem obdivovatelem značky bmw.
myslím že jako humus to vydí daleko více lidí. Klasika je prostě klasika a ne nějakej Bangl
A už ho úředně zastřelili nebo teď przní něco jiného?
Když se podíváte na koncepty před Bangel ( nevim jak se spravne píše) a to se mi BMW z te doby opravdu líbí a po něm tak jsem i rad, že to takto překopal, to co byli schopni ukázat je opravdu hnůj.
Pane redaktore, nez se zacnete divit tomu, ze 750mela zdvojene ridici jednotky, tak by bylo vhodne si neco o tom motoru zjistit ;)V realu je to totiz 2xR6 spojeny do V, tudiz konstrukteri plne vyuzili vse co motor nabizel a pak pridali jednu spolecnou Rj. Po letech je legrace to dat cele dohromady...
Dobrý den,mám na něj doma technické šlkolení. Nic takového tam není, ale samozřejmě možné je vše. Zrovna v sobotu jsem byl na srazu aut v Mělníku a pán mi tam vyprávěl nad motorem v 850i (tedy stejném) jaké s tim zažil patálie. Ta společná jednotka je určitě to EML, která synchronizuje ovládání dvou škrticích klapek. To že jsou elektrické muselo být v roce 1987 jak z jiného světa. Jinak 750 opravdu měla pouze automat. jestli někdo viděl manuál, je to bastl. Zajímavé je, že 740i v E32 měla také pouze automat, byt pětistupňový, zatímco E38 se stejným motorem a později 4.4 (motor M62) měla snad sériově šestistupňový manuál a automat jen za příplatek. A Vy fakt máte 750?
750 se v manuálu dělala z fanatiky
750ka se delala i manualu.:-P
750 v manualu seriove nebyla, jen 850 byla v manualu.
750 v manuálu byla E32 i E38
To je ale humus ten interiér.
Jsi vůl.
humus??? uvědom si, že je to auto z roku 1986! V té době tady komunisti onanovali nad interiérem Škody 120, takže se vzpamatuj. Výbavu a kvalitu použitých materiálů starých bavoráků nemá většina dnešní koncernové produkce. Nasedni zpátky do svého nové fábie a kochej se smradem z podřadných plastů v interiéru.
Humus ne, ale předchůdce měl podle mě mnohem hezčí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.