BMW řady 6 dostane výkonný nafťák

Ač se může zdát naftový motor pod kapotou sportovního kupé jako rouhání, doba si to žádá. Přestože to zatím není na pořadu dne, nafta se dříve nebo později v BMW 6 objeví, uvedl britský AutoExpress. Tiskový mluvčí automobilky to sice neřekl přímo, ale z jeho věty „při současné popularitě a výkonu naftových motorů nikdy neříkej nikdy,“ je to více než patrné.

Vyvoleným agregátem bude s největší pravděpodobností třílitrový šestiválec s dvoustupňovým přeplňováním, který se nyní nachází v BMW 535d a který dosahuje na svůj objem skutečně monstrózního výkonu 200 kW. Motor se objeví také v sedmičkové řadě, kde nahradí současný čtyřlitr (ten bude mít vyšší výkon), a v modelu X5.

V současné době jsou v šestce tři benzínové motory, třílitrový šestiválec, osmiválec s objemem 4.4 l a pětilitrový desetiválec ve verzi M6.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků