BMW řady 6 dostane výkonný nafťák

Ač se může zdát naftový motor pod kapotou sportovního kupé jako rouhání, doba si to žádá. Přestože to zatím není na pořadu dne, nafta se dříve nebo později v BMW 6 objeví, uvedl britský AutoExpress. Tiskový mluvčí automobilky to sice neřekl přímo, ale z jeho věty „při současné popularitě a výkonu naftových motorů nikdy neříkej nikdy,“ je to více než patrné.

Vyvoleným agregátem bude s největší pravděpodobností třílitrový šestiválec s dvoustupňovým přeplňováním, který se nyní nachází v BMW 535d a který dosahuje na svůj objem skutečně monstrózního výkonu 200 kW. Motor se objeví také v sedmičkové řadě, kde nahradí současný čtyřlitr (ten bude mít vyšší výkon), a v modelu X5.

V současné době jsou v šestce tři benzínové motory, třílitrový šestiválec, osmiválec s objemem 4.4 l a pětilitrový desetiválec ve verzi M6.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků