BMW řady 6 dostane v příští generaci dvě rozdílná naladění

BMW nyní řeší problém, jakým směrem se vydat u nové generace „šestky“. Mnoho zákazníků si stěžuje na kompromisní naladění, které postrádá více sportovnosti, ovšem sportovní tenhle vůz ani nikdy být neměl. Cení si ho tak především ti, kteří za ním hledali rychlé GT (s obstojnou motorizací), nabízející adekvátní komfort.

V Mnichově zvažují s příchodem nové generace výrobu dvou verzí, které by byly zcela rozličně naladěny. Nyní tvoří vrchol nabídky model M6 - ten zřejmě zůstane, ale i základnější verze budou k dispozici ve dvou provedeních.

Tenhle postup je vcelku zajímavý, protože na sportovní vyžití má BMW k dispozici zcela jiné modely, kterým se toto poslání daří plnit s přehledem. Důležitý je ale trh a když to tak zákazníci chtějí, automobilka nemůže jinak. Nová generace se očekává na přelomu roků 2010 a 2011, přičemž by měla vycházet z představeného konceptu CS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW Concept CS
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků