Strucne: Rozkysnuta ohavnost, dizajnovy grc na osemnastu. Predaj aj tak vyzera. Vrchol vidlackeho nevkusu.
USA je země specifická velkou oblibou mohutných SUV a Pick-upů(tvrdí novináři). Pokud chce někdo něco jiného, sáhne zřejmě po sedanu nebo kombi.Proto se tam liftback typu BMW 5GTnechytá, zatím co řada X, zejména X6,je úspěšná. Bylo by zajímavé vědět, jestli tento nezájem postihl i ostatní liftbacky, jako je např. Audi A7, Panamera,Shooting Brake...
Vedle. Za tři roky prodejů se v USA prodalo více než 30 tisíc kusů Audi A7.Nepochybně proto, že to není hnusná popelnice, jako 5GT. Nic složitého bych za tím nehledal.
Jen ciste ze zvedavosti, kdyz spatne prodeje BMW 5GT davas za vinu tomu, ze je to hnusna popelnice, tak zbytek audi jsou zase hnusne popelnice proti zbytku konkurence od BMW, kdyz tam audi prodava jen polovinu cisel BMW? :-D
Ano, i Audi umí šeredky. Ovšem to s tím vůbec nesouvisí. Celkové prodeje a podíl na trhu ovlivňují věci jako počet prodejců, marketing a další faktory. Pokud máš 80% podíl na trhu a prodáš 1000 kusů konkrétního modelu, tak je to totální propadák proti konkurenčnímu modelu, který má sice taky 1000 prodaných kusů, ale při 20% celkovém podílu na trhu.To dá rozum.
Ani sa necudujem ze sa to auto nepredavalo lebo ten design sa im moc nevydaril(hnusne)
Nejen design. Je to na podvozku 7er a navíc bezrámové dveře a nezvládnutá konstrukce twindoor vzadu představují +300kg proti pětce. Takže to nejede a chlastá. Špatně konfigurovaný zavzadlový prostor, domrvený navíc úplně zbytečnou sklopnou přepážkou a vysokou podlahou. Zoufalý přístup do zavazadlového prostoru, protože masivní kryt se nezvedá s 5. dveřmi. Prehistorické vznětové motory s mírně řečeno neakceptovatelnou akustikou. Odfláknutý interiér. Odfláknuté zavěšení a panelování 5. dveří, hadice, brutální plasty s hnusnými šrouby, idiotsky řešené nastavování některých systémů přes i-drive (například opět 5. dveře), multimediální systém neumí přehrát komprimované formáty videa, zvládá jen DVD, pomalá a chaotická navigace, zmatený adaptivní tempomat reaguje i na auta ve vedlejším pruhu a náhle dupe na brzdu jak Trpišovský, displej nočního vidění mimo zorné pole řidiče, nesmyslně umístěné ovladače jízdních asistentů, značně přehnaná cena, vysoké náklady na servis, specificky v ČR navíc velmi problematická kvalita servisní sítě. Podvod se servisem 100tisíc km zdarma. To zdaleka není vše ale dost na to, aby to nekupovali ani zaslepení vrtuloví fanatici.
Velmi pekne a vystizne napisane keby sa dalo tak ti dam like
Gratuluju, takove kvantum hlouposti vmestnat do jednoho komentu. Je videt ze i zvanit se da s noblesou. :-)
Mám najeto v BMW 5 F11 přes sto tisíc kilometru. Minimálně silně odflaknuty interiér je proste věc, která nejde zpochybnit. O dalších věcech asi lze polemizovat.
Je to klasika nebo 4x4 ?
Klasika
Jak často zasahuje esp. Např. za deště. Zvládá esp všechny korekce nebo se musí i opatrně zacházet s plynem.
Kvák kvák bmw forever kvák kvák, že? :-DCo přesně na jeho příspěvku zpochybňuješ?
Prestal jsem to cist u tech prehistorickych vznetovych motoru, az jsem si rikal ze takovej blabol nese tvuj rukopis, ale zda se ne, teda pokud to neni nejake tve alterego. Nutno dodat ze stejne hloupe jako original. :-D
Fakt nechápu, co se ti na kritice zastaralých, hlučných a vibrujících BMW dieslů nezdá...BMW diesely jsou slušné retro.
Jen pro uvedeni me do obrazu, ktere dnesni nafotve motory nejsou retro?
Pokud to nemyslíš jako řečnickou otázku, tak např. Skyactiv-D.
Je to hnus velebnosti, jdu bl.jt .....
No, design je sice divný, ale sedí se v tom opravdu parádně. Je tam více místa, než v BMW7. Abys dostal stejný výsledek v sedmičce, musel bys koupit long verzi. Třeba v BMW 5 si za mě pohodlně nesedne ani dítě. V BMW 5GT si sednu za sebe i sám.Jenom mě mrzí, že už nedávají komfortní sedadla v rámci čtyřmístné verze.
Odkdy je toto pro zákazníka bmw důležité.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.