BMW řady 4 s výbavou M Performance na prvním videu

BMW řady 4 s výbavou M Performance na prvním videu

Program M Performance už celkem dobře známe třeba z BMW řady 3. Jak se dalo dlouho dopředu očekávat, o možnost téměř neomezeně si vylepšit své kupé nepřijdou ani budoucí majitelé řady 4. Prvky M Performance pro svou novinku taktéž prezentovala německá značka na autosalonu ve Frankfurtu. Aktuálně na toto téma vypustila do éteru nové video, které si samozřejmě nemůžeme nechat pro sebe.

BMW 4 bude ve Frankfurtu k vidění v kombinaci s M Performance

BMW 4 bude ve Frankfurtu k vidění v kombinaci s M Performance

Seznam příplatkových prvků M Performance zahrnuje například pro verze 420d, 430d a 435i Power Kit. V prvním případě dostanete navíc 16 k a 20 Nm, v tom druhém 27 k a 40 Nm, u benzinového šestiválce je k dispozici 34 k a 50 Nm navíc. Pokračovat můžeme M Performance odpružením, brzdami, samozřejmě nesmí chybět kola, karbonové doplňky na karoserii, černý difuzor, jiný výfuk, sportovní volant, čalounění Alcantarou a tak dále. A hlavně nesmíme zapomenout na samosvorný diferenciál.

BMW začne nabízet prvky M Performance pro řadu 4 začátkem příštího roku.

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků