BMW řady 4 Cabrio se zřejmě vrátí k tradiční látkové střeše

BMW řady 4 Cabrio se zřejmě vrátí k tradiční látkové střeše

Poslední kabriolet BMW řady 3 s klasickou látkovou střechou byla generace E46. Nástupce (na titulní fotografii) dostal v roce 2007 tehdy módní pevnou skládací střechu a i aktuální BMW řady 4 Cabrio u pevné střechy zůstalo.

Jenže látková střecha se vrací do módy. A to ne jen díky preferencím zákazníků, ale také díky tomu, že pevná je moc drahá a těžká. Vyšší hmotnost znamená vyšší tabulkovou spotřebu a emise. V praxi ale vyšší hmotnost znamená hlavně horší ovladatelnost a kupé-kabriolety často trpí na nevzhledný design s oteklou zádí.

Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Zprávy z BMW ale naznačují, že se kabriolet řady 4 vrátí k látkové střeše. Příští model totiž využije technologie představené v novém BMW řady 7 včetně uhlíkovými vlákny zesílené karoserie. Díky tomu bude kabriolet pevnější a také lehčí.

Díky skladnější látkové střeše by mělo mít příští BMW řady 4 také lépe využitelný zavazadlový prostor. Konstrukce střechy také ovlivní design a otevřený model bude lépe odlišitelný od běžného kupé BMW řady 4.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky