BMW řady 4 Cabrio se zřejmě vrátí k tradiční látkové střeše

BMW řady 4 Cabrio se zřejmě vrátí k tradiční látkové střeše

Poslední kabriolet BMW řady 3 s klasickou látkovou střechou byla generace E46. Nástupce (na titulní fotografii) dostal v roce 2007 tehdy módní pevnou skládací střechu a i aktuální BMW řady 4 Cabrio u pevné střechy zůstalo.

Jenže látková střecha se vrací do módy. A to ne jen díky preferencím zákazníků, ale také díky tomu, že pevná je moc drahá a těžká. Vyšší hmotnost znamená vyšší tabulkovou spotřebu a emise. V praxi ale vyšší hmotnost znamená hlavně horší ovladatelnost a kupé-kabriolety často trpí na nevzhledný design s oteklou zádí.

Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Test ojetiny Renault Mégane CC: Z druhé ruky dává větší smysl

Zprávy z BMW ale naznačují, že se kabriolet řady 4 vrátí k látkové střeše. Příští model totiž využije technologie představené v novém BMW řady 7 včetně uhlíkovými vlákny zesílené karoserie. Díky tomu bude kabriolet pevnější a také lehčí.

Díky skladnější látkové střeše by mělo mít příští BMW řady 4 také lépe využitelný zavazadlový prostor. Konstrukce střechy také ovlivní design a otevřený model bude lépe odlišitelný od běžného kupé BMW řady 4.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků