BMW řady 3 Touring má české ceny. Kombík začíná lehce nad milionem, nafta je základ

OnlyTruth  |  05. 07. 2019 16:31

zatial , neskor pridu rozumenjsie verzie .. urcite by som radsej zobral 320i (318i len v krajnom priprade predsa je to len trojvalec) ... ale skoda, ze europska mentalita je diesel.. a inak vag FWD ... tolko podobnych alebo aj vacsich aut ako toto existuju ... genesis g70, kia k9, toyota mark x a vela inych .. u nas budu len diesele a trojvalce pomaly

Odpovědět  |   | 
jouda  |  05. 07. 2019 22:04

Kde jsou časy E36/46

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  05. 07. 2019 22:50

Naštěstí pryč, e36 bylo nejhorší 3er v historii.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 07. 2019 10:30

e36 je stale lepsie ako 90% lacnych eco prednych pohonov ...

Odpovědět  |   | 
Já první  |  07. 07. 2019 11:14

Ale neplácej nesmysly.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 07. 2019 12:39

kup si VW group a ostatnych odbornikov a cela europa nech si chodi na 1,0 trojvaloch prednych pohonoch

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 09. 2019 21:59

ty si este nesedel v novom hatchbacku, ze nie

Odpovědět  |   | 
Alpha8520  |  17. 07. 2019 17:54

Cenově stejné jako Superb. Velikostně dohání Superb. Motoricky a technicky vysoko nad superbem. Nechápu, že někdo zvolí Superb, místo tohohle.
Abyste mi rozuměli - sám mám superb 3. V nejvyšší motorizaci mě stála v L&K rovný milion. Dneska tahle motorizace stojí 1,25 milionu. Neuvěřitelné, co si ta škodovka dovolí. Příště jdu do tohohle BMW.
Pletu sem, co sem nepatří. Ale nedalo mi to.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  07. 08. 2019 19:41

Tak si "tohohle" BMW pořiď a nebudeš se stačit divit. Špatné tlumení podvozku, silentbloky nic nevydrží, gumové řízení. Prostě těžký šok - to, co dříve dělalo BMW je komplet pryč.
Neřeším, zda je Superb lepší, jen řeším, že z "tohohle" BMW budeš v čase velmi velmi zklamaný.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  07. 08. 2019 21:40

Souhlasím, to gumové řízení a nulový komfort mohu potvrdit, jinak spolehlivé, dobra převodovka, motor ucházející, jinak jízdní vlastnosti průměrně, celkové velké zklamání z kdysi legendárního modelu.

Odpovědět  |   | 
Alpha8520  |  28. 08. 2019 21:38

To je právě ale ten problém...Bude BMW vrzat (jak auto, tak interiér)? Bude mít extrémně podtáčivé DSG? Bude podvozek tak špatný, jak je na Superbu? Bude mlátit zadek auta jak na staré felicii? Budou se mu odlepovat lišty u dveří, které v servisu přilepí novým echt lepidlem a ony se stejně odlepí? Bude opravdu podvozek o tolik horší, když tenhle už je tragický a horší jak předchozí generace? Bude se BMW ještě víc houpat, jak se houpe koráb superb? Bude řízení ještě gumovější?
Já s BMW nemám v podstatě žádnou zkušenost. I kdyby na čtvrtinu-polovinu otázek byla odpověď "Ne", bude to příjemné překvapení za stejnou cenu.
Ale chápu, že pro zaryté BMW fanoušky tam jsou mezigenerační změny, které se nemusí líbit.

Odpovědět  |   | 
xxyy  |  27. 06. 2020 20:15

u 320d tomu tak bylo v historii zatim vzdycky.. otazka jak u lepsich motorizaci

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 08. 2019 23:33

Souhlasím. Přesně jste to vystihnul, mám stejnou zkušenost. Jezdil jsem v Superbu I,II,III, jako správný fanda domácí produkce, ale srovnat jej s BMW opravdu nelze, byť se o to někteří stále snaží. Nevěřil jsem, dokud mi známý nevnuti řídit jeho 530d, v ten okamžik mi padla čelist, bylo rozhodnuto a "škodofky" šly z domu. V rodině máme různé vozy 3x MB, BMW - 2x 530d, X5, X6, 3, vše diesel a budou určitě další. MB jsou také skvělá auta, i když občas aristokratičtí choulostínci :) Pokud někdo zkusí 520d v základu, tak to je značně odlišné auto od 530d s nejlepším příplatkovým podvozkem. Nové BMW řady 3 jsem měl možnost nedávno otestovat v dieselové motorizaci 140kW s adaptivním podvozkem a smekám pánové, je to naprosto skvěle zvládnuté auto. Famózní podvozek, skvělé řízení, agilní reakce, doporučuji vyzkoušet a nebudete chtít jinak. Moc by se mi líbilo, kdyby Škoda mohla stavět také taková auta, ale nesmí. Sen tuzemského řidiče je Kodiaq, ze kterého jsem se málem pozvracel (doslova), SUV kýváčky nemusím a toto je snad nejotřesnější model, co vyrábí. Fakt se na to stojí fronta jak za totáče? Proti gustu... good luck! Na štěstí pro zaryté řidiče Superbů a Kodiaqů mám také jednu dobrou zprávu - i ze zadu je pohled na BMW, (na MB také) nádherný

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 09. 2019 22:02

lenze v tom superbe mas top vybavu a v bmw budes mat hnusny zaklad

Odpovědět  |   | 
Alpha8520  |  03. 09. 2019 21:03

Interiér vrže, je nekvalitní. Myslim, že i střední výbava u BMW bude kvalitnější jak Superb v topu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 10. 2019 18:20

Nebude!
Bohuzel pro BMW.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  20. 02. 2020 10:58

Interier kvalitou neni v dnesnich BMW o nic lepsi a jako "bonus" dostanete latkove sicny bez bocniho vedeni a s kvalitou na urovni lacinych aut, komfortni vybavu na urovni lepe vybavene Dacie a design interieru jako maji lacine Skodovky. BMW pokud ma byt smysl, tak se musi velmi blizit maximalni vybave a s max motorem a pak je ta cena uplne nekde jinde nez u cehokoliv od Skodovky. Realna cena rozumneho BMW 3 bude nekde kolem 1.8 mio, u petky uz je to hodne pres dva miliony.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  29. 09. 2019 07:20

BMW řady 3 patří mezi nižší střední třídu tedy auta jako VW Golf, Škoda Octavia, Renault Megane apod. Cena BMW rady 3 zacinajici nad 1 milionem je silenost. Realna cena je nekde kolem 800 tis. Cena Superbu je taky extrém, ale v porovnání s BMW 5, do jehož třídy patri nevyznívá už tak špatně.

Každopádně za cenu Superbu nebo BMW 3 mám Volvo S90 (diky super nabidce brněnského dealera) a to je jina liga. Takze Škoda i BMW by meli trochu premýšlet.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  08. 10. 2019 10:37

Mrzí mě, že BMW postupně rezignuje na výjimečné jízdní vlastnosti ve své třídě, třídu "M5" dokonce založilo, ale srovnávat se Superbem nemůže někdo, kdo si nemohl vyzkoušet obě auta. Mám BMW 535 s nejlepším podvozkem. Umí jet poklidně dálnici za tichého šumění (takhle Superb fakt odhlučněný není :), víceválcové auto je zrelaxované na rozdíl od přeturbeného 4válce. Automatická převodovka je dlouhodobě nejlepší ve své třídě, je prudce inteligentní a ve chvilce pozná, jestli si chci užít jízdu na limitu nebo 8 hod relaxovat na dálnici. Zatím pohodlností a jízdními vlastnostmi ještě jasně vede. Ale brzo budeme muset jezdit jenom elektrickýma tramvajema a tyhle diskuse budou historií.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  20. 02. 2020 10:56

Automaticka prevodovka tezko muze byt "dlouhodobe nejlepsi ve sve tride", kdyz aktualni generace ma jinou prevodovku nez ta predchazejici. Puvodni ZFko nahradil Aisin. S Aisinem jsem jeste nejel, ale to predchozi ZFko rozhodne nebylo nic "nejlepsiho ve sve tride", novy desetikvalt od Fordu tomu ujel o parnik, celkove slo spise o lepsi prumer.

Odpovědět  |   | 
jan  |  24. 12. 2019 09:28

označení 330i jako 4válec ??? vždycky jsem si myslel že 320 je trojková řada 2l obsah
a 330 je trojková řada 3l obsah

Odpovědět  |   | 
Polo  |  20. 02. 2020 11:00

Když vidím tyhle vykastrovaný chudinky, musím zamáčknout slzu při vzpomínce na 328i E46.

Odpovědět  |   | 
peto  |  13. 06. 2020 07:13

je uzasne ze v cechach su tak super platy ze priemerny obcan si auto lehce nad milionem kupi z dvoch vyplat.....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Renovace Slovenské strely jde do finále! Chlouba Kopřivnice odhalila i pár kuriozit

Renovace Slovenské strely jde do finále! Ch…

Mnoho práce už nezbývá a vlak se příští rok ukáže veřejnosti v novém pavilonu muzea v Kopřivnici.

26.  10.  2020 | | 37 N/A
Daniel Fuglevič
RenovaceTatra
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster