BMW řady 3 Touring má české ceny. Kombík začíná lehce nad milionem, nafta je základ

23 komentářů

peto
13. června • 7:13

je uzasne ze v cechach su tak super platy ze priemerny obcan si auto lehce nad milionem kupi z dvoch vyplat.....

Polo
20. února • 11:00

Když vidím tyhle vykastrovaný chudinky, musím zamáčknout slzu při vzpomínce na 328i E46.

jan
24. prosince • 9:28

označení 330i jako 4válec ??? vždycky jsem si myslel že 320 je trojková řada 2l obsah
a 330 je trojková řada 3l obsah

Tomas
29. září • 7:20

BMW řady 3 patří mezi nižší střední třídu tedy auta jako VW Golf, Škoda Octavia, Renault Megane apod. Cena BMW rady 3 zacinajici nad 1 milionem je silenost. Realna cena je nekde kolem 800 tis. Cena Superbu je taky extrém, ale v porovnání s BMW 5, do jehož třídy patri nevyznívá už tak špatně.Každopádně za cenu Superbu nebo BMW 3 mám Volvo S90 (diky super nabidce brněnského dealera) a to je jina liga. Takze Škoda i BMW by meli trochu premýšlet.

Zdeněk
8. října • 10:37

Mrzí mě, že BMW postupně rezignuje na výjimečné jízdní vlastnosti ve své třídě, třídu "M5" dokonce založilo, ale srovnávat se Superbem nemůže někdo, kdo si nemohl vyzkoušet obě auta. Mám BMW 535 s nejlepším podvozkem. Umí jet poklidně dálnici za tichého šumění (takhle Superb fakt odhlučněný není :), víceválcové auto je zrelaxované na rozdíl od přeturbeného 4válce. Automatická převodovka je dlouhodobě nejlepší ve své třídě, je prudce inteligentní a ve chvilce pozná, jestli si chci užít jízdu na limitu nebo 8 hod relaxovat na dálnici. Zatím pohodlností a jízdními vlastnostmi ještě jasně vede. Ale brzo budeme muset jezdit jenom elektrickýma tramvajema a tyhle diskuse budou historií.

Ne321
20. února • 10:56

Automaticka prevodovka tezko muze byt "dlouhodobe nejlepsi ve sve tride", kdyz aktualni generace ma jinou prevodovku nez ta predchazejici. Puvodni ZFko nahradil Aisin. S Aisinem jsem jeste nejel, ale to predchozi ZFko rozhodne nebylo nic "nejlepsiho ve sve tride", novy desetikvalt od Fordu tomu ujel o parnik, celkove slo spise o lepsi prumer.

Alpha8520
17. července • 17:54

Cenově stejné jako Superb. Velikostně dohání Superb. Motoricky a technicky vysoko nad superbem. Nechápu, že někdo zvolí Superb, místo tohohle.
Abyste mi rozuměli - sám mám superb 3. V nejvyšší motorizaci mě stála v L&K rovný milion. Dneska tahle motorizace stojí 1,25 milionu. Neuvěřitelné, co si ta škodovka dovolí. Příště jdu do tohohle BMW.
Pletu sem, co sem nepatří. Ale nedalo mi to.

dpcstb
1. září • 22:02

lenze v tom superbe mas top vybavu a v bmw budes mat hnusny zaklad

Alpha8520
3. září • 21:03

Interiér vrže, je nekvalitní. Myslim, že i střední výbava u BMW bude kvalitnější jak Superb v topu.

Ne321
20. února • 10:58

Interier kvalitou neni v dnesnich BMW o nic lepsi a jako "bonus" dostanete latkove sicny bez bocniho vedeni a s kvalitou na urovni lacinych aut, komfortni vybavu na urovni lepe vybavene Dacie a design interieru jako maji lacine Skodovky. BMW pokud ma byt smysl, tak se musi velmi blizit maximalni vybave a s max motorem a pak je ta cena uplne nekde jinde nez u cehokoliv od Skodovky. Realna cena rozumneho BMW 3 bude nekde kolem 1.8 mio, u petky uz je to hodne pres dva miliony.

Tom
31. října • 18:20

Nebude!
Bohuzel pro BMW.

Peter
10. srpna • 23:33

Souhlasím. Přesně jste to vystihnul, mám stejnou zkušenost. Jezdil jsem v Superbu I,II,III, jako správný fanda domácí produkce, ale srovnat jej s BMW opravdu nelze, byť se o to někteří stále snaží. Nevěřil jsem, dokud mi známý nevnuti řídit jeho 530d, v ten okamžik mi padla čelist, bylo rozhodnuto a "škodofky" šly z domu. V rodině máme různé vozy 3x MB, BMW - 2x 530d, X5, X6, 3, vše diesel a budou určitě další. MB jsou také skvělá auta, i když občas aristokratičtí choulostínci :) Pokud někdo zkusí 520d v základu, tak to je značně odlišné auto od 530d s nejlepším příplatkovým podvozkem. Nové BMW řady 3 jsem měl možnost nedávno otestovat v dieselové motorizaci 140kW s adaptivním podvozkem a smekám pánové, je to naprosto skvěle zvládnuté auto. Famózní podvozek, skvělé řízení, agilní reakce, doporučuji vyzkoušet a nebudete chtít jinak. Moc by se mi líbilo, kdyby Škoda mohla stavět také taková auta, ale nesmí. Sen tuzemského řidiče je Kodiaq, ze kterého jsem se málem pozvracel (doslova), SUV kýváčky nemusím a toto je snad nejotřesnější model, co vyrábí. Fakt se na to stojí fronta jak za totáče? Proti gustu... good luck! Na štěstí pro zaryté řidiče Superbů a Kodiaqů mám také jednu dobrou zprávu - i ze zadu je pohled na BMW, (na MB také) nádherný ;-):-D:-P

MXC
7. srpna • 19:41

Tak si "tohohle" BMW pořiď a nebudeš se stačit divit. Špatné tlumení podvozku, silentbloky nic nevydrží, gumové řízení. Prostě těžký šok - to, co dříve dělalo BMW je komplet pryč.
Neřeším, zda je Superb lepší, jen řeším, že z "tohohle" BMW budeš v čase velmi velmi zklamaný.

xxyy
27. června • 20:15

u 320d tomu tak bylo v historii zatim vzdycky.. otazka jak u lepsich motorizaci

Alpha8520
28. srpna • 21:38

To je právě ale ten problém...Bude BMW vrzat (jak auto, tak interiér)? Bude mít extrémně podtáčivé DSG? Bude podvozek tak špatný, jak je na Superbu? Bude mlátit zadek auta jak na staré felicii? Budou se mu odlepovat lišty u dveří, které v servisu přilepí novým echt lepidlem a ony se stejně odlepí? Bude opravdu podvozek o tolik horší, když tenhle už je tragický a horší jak předchozí generace? Bude se BMW ještě víc houpat, jak se houpe koráb superb? Bude řízení ještě gumovější?
Já s BMW nemám v podstatě žádnou zkušenost. I kdyby na čtvrtinu-polovinu otázek byla odpověď "Ne", bude to příjemné překvapení za stejnou cenu.
Ale chápu, že pro zaryté BMW fanoušky tam jsou mezigenerační změny, které se nemusí líbit.

Hans
7. srpna • 21:40

Souhlasím, to gumové řízení a nulový komfort mohu potvrdit, jinak spolehlivé, dobra převodovka, motor ucházející, jinak jízdní vlastnosti průměrně, celkové velké zklamání z kdysi legendárního modelu.

jouda
5. července • 22:04

Kde jsou časy E36/46 :-(

Jumbo
5. července • 22:50

Naštěstí pryč, e36 bylo nejhorší 3er v historii.

OnlyTruth
6. července • 10:30

e36 je stale lepsie ako 90% lacnych eco prednych pohonov ...

dpcstb
1. září • 21:59

ty si este nesedel v novom hatchbacku, ze nie :-D

Já první
7. července • 11:14

Ale neplácej nesmysly.

OnlyTruth
7. července • 12:39

kup si VW group a ostatnych odbornikov a cela europa nech si chodi na 1,0 trojvaloch prednych pohonoch

OnlyTruth
5. července • 16:31

zatial , neskor pridu rozumenjsie verzie .. urcite by som radsej zobral 320i (318i len v krajnom priprade predsa je to len trojvalec) ... ale skoda, ze europska mentalita je diesel.. a inak vag FWD ... tolko podobnych alebo aj vacsich aut ako toto existuju ... genesis g70, kia k9, toyota mark x a vela inych .. u nas budu len diesele a trojvalce pomaly

Doporučujeme

Články odjinud