BMW řady 3 Touring má české ceny. Kombík začíná lehce nad milionem, nafta je základ

OnlyTruth  |  05. 07. 2019 16:31

zatial , neskor pridu rozumenjsie verzie .. urcite by som radsej zobral 320i (318i len v krajnom priprade predsa je to len trojvalec) ... ale skoda, ze europska mentalita je diesel.. a inak vag FWD ... tolko podobnych alebo aj vacsich aut ako toto existuju ... genesis g70, kia k9, toyota mark x a vela inych .. u nas budu len diesele a trojvalce pomaly

Odpovědět  |   | 
jouda  |  05. 07. 2019 22:04

Kde jsou časy E36/46

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  05. 07. 2019 22:50

Naštěstí pryč, e36 bylo nejhorší 3er v historii.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  06. 07. 2019 10:30

e36 je stale lepsie ako 90% lacnych eco prednych pohonov ...

Odpovědět  |   | 
Já první  |  07. 07. 2019 11:14

Ale neplácej nesmysly.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 07. 2019 12:39

kup si VW group a ostatnych odbornikov a cela europa nech si chodi na 1,0 trojvaloch prednych pohonoch

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 09. 2019 21:59

ty si este nesedel v novom hatchbacku, ze nie

Odpovědět  |   | 
Alpha8520  |  17. 07. 2019 17:54

Cenově stejné jako Superb. Velikostně dohání Superb. Motoricky a technicky vysoko nad superbem. Nechápu, že někdo zvolí Superb, místo tohohle.
Abyste mi rozuměli - sám mám superb 3. V nejvyšší motorizaci mě stála v L&K rovný milion. Dneska tahle motorizace stojí 1,25 milionu. Neuvěřitelné, co si ta škodovka dovolí. Příště jdu do tohohle BMW.
Pletu sem, co sem nepatří. Ale nedalo mi to.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  07. 08. 2019 19:41

Tak si "tohohle" BMW pořiď a nebudeš se stačit divit. Špatné tlumení podvozku, silentbloky nic nevydrží, gumové řízení. Prostě těžký šok - to, co dříve dělalo BMW je komplet pryč.
Neřeším, zda je Superb lepší, jen řeším, že z "tohohle" BMW budeš v čase velmi velmi zklamaný.

Odpovědět  |   | 
Hans  |  07. 08. 2019 21:40

Souhlasím, to gumové řízení a nulový komfort mohu potvrdit, jinak spolehlivé, dobra převodovka, motor ucházející, jinak jízdní vlastnosti průměrně, celkové velké zklamání z kdysi legendárního modelu.

Odpovědět  |   | 
Alpha8520  |  28. 08. 2019 21:38

To je právě ale ten problém...Bude BMW vrzat (jak auto, tak interiér)? Bude mít extrémně podtáčivé DSG? Bude podvozek tak špatný, jak je na Superbu? Bude mlátit zadek auta jak na staré felicii? Budou se mu odlepovat lišty u dveří, které v servisu přilepí novým echt lepidlem a ony se stejně odlepí? Bude opravdu podvozek o tolik horší, když tenhle už je tragický a horší jak předchozí generace? Bude se BMW ještě víc houpat, jak se houpe koráb superb? Bude řízení ještě gumovější?
Já s BMW nemám v podstatě žádnou zkušenost. I kdyby na čtvrtinu-polovinu otázek byla odpověď "Ne", bude to příjemné překvapení za stejnou cenu.
Ale chápu, že pro zaryté BMW fanoušky tam jsou mezigenerační změny, které se nemusí líbit.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  10. 08. 2019 23:33

Souhlasím. Přesně jste to vystihnul, mám stejnou zkušenost. Jezdil jsem v Superbu I,II,III, jako správný fanda domácí produkce, ale srovnat jej s BMW opravdu nelze, byť se o to někteří stále snaží. Nevěřil jsem, dokud mi známý nevnuti řídit jeho 530d, v ten okamžik mi padla čelist, bylo rozhodnuto a "škodofky" šly z domu. V rodině máme různé vozy 3x MB, BMW - 2x 530d, X5, X6, 3, vše diesel a budou určitě další. MB jsou také skvělá auta, i když občas aristokratičtí choulostínci :) Pokud někdo zkusí 520d v základu, tak to je značně odlišné auto od 530d s nejlepším příplatkovým podvozkem. Nové BMW řady 3 jsem měl možnost nedávno otestovat v dieselové motorizaci 140kW s adaptivním podvozkem a smekám pánové, je to naprosto skvěle zvládnuté auto. Famózní podvozek, skvělé řízení, agilní reakce, doporučuji vyzkoušet a nebudete chtít jinak. Moc by se mi líbilo, kdyby Škoda mohla stavět také taková auta, ale nesmí. Sen tuzemského řidiče je Kodiaq, ze kterého jsem se málem pozvracel (doslova), SUV kýváčky nemusím a toto je snad nejotřesnější model, co vyrábí. Fakt se na to stojí fronta jak za totáče? Proti gustu... good luck! Na štěstí pro zaryté řidiče Superbů a Kodiaqů mám také jednu dobrou zprávu - i ze zadu je pohled na BMW, (na MB také) nádherný

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  01. 09. 2019 22:02

lenze v tom superbe mas top vybavu a v bmw budes mat hnusny zaklad

Odpovědět  |   | 
Alpha8520  |  03. 09. 2019 21:03

Interiér vrže, je nekvalitní. Myslim, že i střední výbava u BMW bude kvalitnější jak Superb v topu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 10. 2019 18:20

Nebude!
Bohuzel pro BMW.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  20. 02. 2020 10:58

Interier kvalitou neni v dnesnich BMW o nic lepsi a jako "bonus" dostanete latkove sicny bez bocniho vedeni a s kvalitou na urovni lacinych aut, komfortni vybavu na urovni lepe vybavene Dacie a design interieru jako maji lacine Skodovky. BMW pokud ma byt smysl, tak se musi velmi blizit maximalni vybave a s max motorem a pak je ta cena uplne nekde jinde nez u cehokoliv od Skodovky. Realna cena rozumneho BMW 3 bude nekde kolem 1.8 mio, u petky uz je to hodne pres dva miliony.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  29. 09. 2019 07:20

BMW řady 3 patří mezi nižší střední třídu tedy auta jako VW Golf, Škoda Octavia, Renault Megane apod. Cena BMW rady 3 zacinajici nad 1 milionem je silenost. Realna cena je nekde kolem 800 tis. Cena Superbu je taky extrém, ale v porovnání s BMW 5, do jehož třídy patri nevyznívá už tak špatně.

Každopádně za cenu Superbu nebo BMW 3 mám Volvo S90 (diky super nabidce brněnského dealera) a to je jina liga. Takze Škoda i BMW by meli trochu premýšlet.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  08. 10. 2019 10:37

Mrzí mě, že BMW postupně rezignuje na výjimečné jízdní vlastnosti ve své třídě, třídu "M5" dokonce založilo, ale srovnávat se Superbem nemůže někdo, kdo si nemohl vyzkoušet obě auta. Mám BMW 535 s nejlepším podvozkem. Umí jet poklidně dálnici za tichého šumění (takhle Superb fakt odhlučněný není :), víceválcové auto je zrelaxované na rozdíl od přeturbeného 4válce. Automatická převodovka je dlouhodobě nejlepší ve své třídě, je prudce inteligentní a ve chvilce pozná, jestli si chci užít jízdu na limitu nebo 8 hod relaxovat na dálnici. Zatím pohodlností a jízdními vlastnostmi ještě jasně vede. Ale brzo budeme muset jezdit jenom elektrickýma tramvajema a tyhle diskuse budou historií.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  20. 02. 2020 10:56

Automaticka prevodovka tezko muze byt "dlouhodobe nejlepsi ve sve tride", kdyz aktualni generace ma jinou prevodovku nez ta predchazejici. Puvodni ZFko nahradil Aisin. S Aisinem jsem jeste nejel, ale to predchozi ZFko rozhodne nebylo nic "nejlepsiho ve sve tride", novy desetikvalt od Fordu tomu ujel o parnik, celkove slo spise o lepsi prumer.

Odpovědět  |   | 
jan  |  24. 12. 2019 09:28

označení 330i jako 4válec ??? vždycky jsem si myslel že 320 je trojková řada 2l obsah
a 330 je trojková řada 3l obsah

Odpovědět  |   | 
Polo  |  20. 02. 2020 11:00

Když vidím tyhle vykastrovaný chudinky, musím zamáčknout slzu při vzpomínce na 328i E46.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A