BMW řady 3 s pořadovým číslem 3 000 000

28. října sjel z pásů továrny v Regensburgu vůz BMW řady 3 s pořadovým číslem 3 000 000. Stalo se tak šest let po začátku výroby aktuální verze „trojkové řady“ v roce 1998. Jubilejním vozem s pořadovým číslem 3 000 000 byl vůz BMW M3 a spolu ním dosáhla společnost BMW nového rekordu. Nikdy v historii automobilka BMW nevyrobila takové množství jednoho modelu v jednom produkčním cyklu. „Za jedinečným úspěchem BMW řady 3 stojí jeho dynamické vlastnosti, množství variant karosérií a možnost individuálního výběru výbavy,“ říká Dr. Norbert Rethofer, který v představenstvu BMW AG zodpovídá za produkci. BMW vyrábí vozy podle specifických přání zákazníků. Proto se žádné ze tří milionů vyrobených BMW řady 3 úplně nepodobá druhému.

BMW řady 3 se s plnou flexibilitou vyrábí v pěti závodech BMW v Mnichově, Regensburgu, Dingolfingu, Rosslynu (Jižní Afrika) a Shenyangu (Čína). Dále BMW montuje vozy BMW řady 3 ale i další modely v tak zvaných CKD (Completely Knocked Down) závodech především v asijských zemích. Tyto vozy se kompletují s pomocí místních dodavatelů komponentů. Tím se zabrání vysokým clům a auta lze na trhu nabízet za ceny srovnatelné s konkurencí.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků