BMW řady 3: nové motory, pohon všech kol

Na německém trhu se začnou prodávat nové varianty trojkové řady: přibyly motory 318i, 318d a 330d plus pohon všech kol pro nejvyšší motorizace 325xi, 330xi a 330xd. Nejsilnější nafťák má výkon 170 kW a točivý moment 500 Nm mezi 1 750 a 3 000 ot., stovku má za 6,7 s a spotřebuje 6,5 litru nafty.

Model 318d má pod kapotou naftový dvoulitr a nabízí výkon 90 kW. Stovku má za 10,6 s, rozjede se na 206 km/h a spotřebuje 5,6 l paliva. A konečně nejslabší benzínový dvoulitr 318i nabízí výkon 95 kW, stovku za deset sekund, rozjede se na 208 km/h a spálí 7,3 l benzinu v kombinovaném režimu.

Model Sedan Touring
318i 25750 -
320i 27650 29150
325i 32500 34000
330i 36600 38100
318d 28350  
320d 30700 32600
330d 37600 39100
325xi 34400 35900
330xi 38400 39900
330xd 39400 40900

Poznámka: Ceny jsou uvedeny v eurech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků