BMW řady 3: nové motory, pohon všech kol

Na německém trhu se začnou prodávat nové varianty trojkové řady: přibyly motory 318i, 318d a 330d plus pohon všech kol pro nejvyšší motorizace 325xi, 330xi a 330xd. Nejsilnější nafťák má výkon 170 kW a točivý moment 500 Nm mezi 1 750 a 3 000 ot., stovku má za 6,7 s a spotřebuje 6,5 litru nafty.

Model 318d má pod kapotou naftový dvoulitr a nabízí výkon 90 kW. Stovku má za 10,6 s, rozjede se na 206 km/h a spotřebuje 5,6 l paliva. A konečně nejslabší benzínový dvoulitr 318i nabízí výkon 95 kW, stovku za deset sekund, rozjede se na 208 km/h a spálí 7,3 l benzinu v kombinovaném režimu.

Model Sedan Touring
318i 25750 -
320i 27650 29150
325i 32500 34000
330i 36600 38100
318d 28350  
320d 30700 32600
330d 37600 39100
325xi 34400 35900
330xi 38400 39900
330xd 39400 40900

Poznámka: Ceny jsou uvedeny v eurech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků