BMW řady 3: nové motory, pohon všech kol

Na německém trhu se začnou prodávat nové varianty trojkové řady: přibyly motory 318i, 318d a 330d plus pohon všech kol pro nejvyšší motorizace 325xi, 330xi a 330xd. Nejsilnější nafťák má výkon 170 kW a točivý moment 500 Nm mezi 1 750 a 3 000 ot., stovku má za 6,7 s a spotřebuje 6,5 litru nafty.

Model 318d má pod kapotou naftový dvoulitr a nabízí výkon 90 kW. Stovku má za 10,6 s, rozjede se na 206 km/h a spotřebuje 5,6 l paliva. A konečně nejslabší benzínový dvoulitr 318i nabízí výkon 95 kW, stovku za deset sekund, rozjede se na 208 km/h a spálí 7,3 l benzinu v kombinovaném režimu.

Model Sedan Touring
318i 25750 -
320i 27650 29150
325i 32500 34000
330i 36600 38100
318d 28350  
320d 30700 32600
330d 37600 39100
325xi 34400 35900
330xi 38400 39900
330xd 39400 40900

Poznámka: Ceny jsou uvedeny v eurech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků