BMW řady 2 na prvních fotkách. Oficiálně se představí v pátek

BMW vypustilo o víkendu oficiální video upozorňující na tento pátek, kdy se nám představí novinka v podobě řady 2. Jak se dalo očekávat, tajemství nezůstalo tajemstvím a na světě jsou první snímky odhalující téměř kompletně celý automobil už dnes. Na svědomí je má fórum 2addicts.com, přičemž si hned můžeme prohlédnout to nejostřejší, tedy provedení M235i.

BMW řady 2 na prvním oficiálním videu. Premiéra za pár dní

BMW řady 2 na prvním oficiálním videu. Premiéra za pár dní

Podle neoficiálních informací je ostrá německá novinka dlouhá 4454 mm, široká 1774 mm a vysoká 1408 mm. Rozvor náprav nabídne hodnotu 2690 mm. Jen pro srovnání, M135i je o 130 mm kratší, o 9 milimetrů užší a o třináct milimetrů nižší. Rozvor náprav je pro obě verze shodný.

Stovku zvládne dvojka osazená manuálem za pět sekund, v případě automatu je čas o dvě desetiny nižší. Ostrá jednička umí stejnou disciplínu za 5,1 s, respektive 4,9 s. Maximální rychlost je standardně omezena na 250 km/h.

Další detaily, tentokrát už oficiální, dorazí nejpozději v pátek.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků