BMW řady 2 Gran Coupé také dostane pohon předních kol

BMW řady 2 Gran Coupé také dostane pohon předních kol

Morová nákaza v podobě pohonu předních kol se automobilkou BMW rozlézá opravdu jako nějaký zhoubný nádor. Čert vem všechna ta SUV a crossovery, v těch nikdo nikdy žádnou radost z řízení nehledal. Ale třeba u připravovaného BMW řady 2 Gran Coupé by člověk čekal aspoň nějaké setrvání u tradic.

Také BMW řady 2 Gran Coupé dostane podle očekávání platformu UKL1 společnou s produkty Mini a tím pádem i pohon předních kol, maximálně mezinápravovou spojku a tedy pohon xDrive. 

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

BMW řady 2 Gran Coupé ještě nebylo oficiálně potvrzeno, ale už se podařilo přistihnout prototypy a leccos uniklo přímo z automobilky. Stránky BMWBlog nyní informují, že to spíše vypadá, že Gran Coupé dostane společný základ s BMW řady 1 Sedan, které míří na čínský trh.

Ohledně budoucnosti nejmenší řady vozů BMW ještě není nic jasné. Příchod řady 2 Active Tourer a zužitkování předokolkové platformy napovídalo, že by klasický hatchback řady 1 mohl zůstat u pohonu zadních kol. Ale právě čínský sedan řady 1 a spekulace ohledně předokolky Gran Coupé zase ukazují na opak. BMW zřejmě klasickou koncepci ve své nejmenší řadě nakonec definitivně opustí. Ale co, 90 % zákazníků (a zákaznic) to bude stejně jedno.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků