BMW řady 2 Gran Coupé také dostane pohon předních kol

BMW řady 2 Gran Coupé také dostane pohon předních kol

Morová nákaza v podobě pohonu předních kol se automobilkou BMW rozlézá opravdu jako nějaký zhoubný nádor. Čert vem všechna ta SUV a crossovery, v těch nikdo nikdy žádnou radost z řízení nehledal. Ale třeba u připravovaného BMW řady 2 Gran Coupé by člověk čekal aspoň nějaké setrvání u tradic.

Také BMW řady 2 Gran Coupé dostane podle očekávání platformu UKL1 společnou s produkty Mini a tím pádem i pohon předních kol, maximálně mezinápravovou spojku a tedy pohon xDrive. 

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

BMW řady 2 Gran Coupé ještě nebylo oficiálně potvrzeno, ale už se podařilo přistihnout prototypy a leccos uniklo přímo z automobilky. Stránky BMWBlog nyní informují, že to spíše vypadá, že Gran Coupé dostane společný základ s BMW řady 1 Sedan, které míří na čínský trh.

Ohledně budoucnosti nejmenší řady vozů BMW ještě není nic jasné. Příchod řady 2 Active Tourer a zužitkování předokolkové platformy napovídalo, že by klasický hatchback řady 1 mohl zůstat u pohonu zadních kol. Ale právě čínský sedan řady 1 a spekulace ohledně předokolky Gran Coupé zase ukazují na opak. BMW zřejmě klasickou koncepci ve své nejmenší řadě nakonec definitivně opustí. Ale co, 90 % zákazníků (a zákaznic) to bude stejně jedno.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků