BMW řady 2 Gran Coupé také dostane pohon předních kol

BMW řady 2 Gran Coupé také dostane pohon předních kol

Morová nákaza v podobě pohonu předních kol se automobilkou BMW rozlézá opravdu jako nějaký zhoubný nádor. Čert vem všechna ta SUV a crossovery, v těch nikdo nikdy žádnou radost z řízení nehledal. Ale třeba u připravovaného BMW řady 2 Gran Coupé by člověk čekal aspoň nějaké setrvání u tradic.

Také BMW řady 2 Gran Coupé dostane podle očekávání platformu UKL1 společnou s produkty Mini a tím pádem i pohon předních kol, maximálně mezinápravovou spojku a tedy pohon xDrive. 

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

BMW řady 2 Gran Coupé ještě nebylo oficiálně potvrzeno, ale už se podařilo přistihnout prototypy a leccos uniklo přímo z automobilky. Stránky BMWBlog nyní informují, že to spíše vypadá, že Gran Coupé dostane společný základ s BMW řady 1 Sedan, které míří na čínský trh.

Ohledně budoucnosti nejmenší řady vozů BMW ještě není nic jasné. Příchod řady 2 Active Tourer a zužitkování předokolkové platformy napovídalo, že by klasický hatchback řady 1 mohl zůstat u pohonu zadních kol. Ale právě čínský sedan řady 1 a spekulace ohledně předokolky Gran Coupé zase ukazují na opak. BMW zřejmě klasickou koncepci ve své nejmenší řadě nakonec definitivně opustí. Ale co, 90 % zákazníků (a zákaznic) to bude stejně jedno.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků