BMW řady 2 Coupé dostalo v tichosti tříválec 1,5 l

Že se tříválec nehodí do sportovně pojatého kupé? Ale jděte! Když ho může mít exkluzivní supersport, proč ne poměrně konzumní cenový základ dvoudveřového sedanu s pohonem zadních kol? BMW teď nasadilo svůj přeplňovaný tříválec 1,5 l po předokolce ActiveTourer právě i do BMW řady 2 Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové stupně výbavy nejsou to nejdůležitější. Hlavní je příchod třválce 1,5 l a někoho bude zajímat i nabídka pohonu všech kol xDrive pro diesel 220d

„Kompaktní, výkonný, charakterní,“ tak hovoří BMW v tiskové zprávě o tříválci, který najdete v modelu 218i Coupé. Zatímco ještě nedávno byla číslice 18i vyhrazena základním atmosférickým dvoulitrům, dnes patří tříválci. Co se parametrů týče, nabízí motor výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 220 Nm už od 1250 ot/min.

Spotřeba paliva má dosahovat hodnoty 5,1 až 5,6 litru v závislosti na výbavě a převodovce. V reálném provozu to ale asi bude vypadat jinak. Tříválcové kupé BMW 218i se dostane na stovku za 8,8 sekundy (s automatem za 8,9 s) a malý motor auto dotlačí až na 212 km/h. „Výrazný přísun síly během zrychlování je podtržen sytým sportovním zvukem motoru,“ dodává BMW.

Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

Když už jsme u BMW řady 2, naftový model 220d dostane od roku 2015 pohon všech kol xDrive. Vůz s výkonem 140 kW (190 k) pak umí stovku za 6,8 sekundy a spotřebuje 4,3 až 4,7 litru na 100 km podle normovaného cyklu měřerní spotřeby.

BMW také zavádí rozšířené balíčky výbav Advantage, Luxury Line, Sport Line a M sportovní paket. Ano, zrovna tomu novému tříválci bude M paket náramně slušet. Asi nemá smysl vypisovat všechny novinky ve výbavě, na to si prostudujte ceník BMW. Nicméně M paket přináší vedle optických změn také o 10 mm snížený podvozek a možnost zvolit jízdní režim Sport+, který přiostří reakci na plyn a posune zásahy stabilizace. Tu nadále můžete úpně vypnout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků