BMW řady 1 představeno v detailech

10 komentářů

Petr Švancar (Švany)
7. června • 19:56

Vlastní krví se podepíšu pod všechny ty příspěvky nademnou. Zadek Pola je jasnej a ten hnusnej čumák 5er GT tam je zas. Bože můj, proč to jen dělají :( Přitom E87 je designově dost originální a atraktivní. Tohle je neoriginální a neatraktivní (slabá slova).

goro
16. ledna • 21:40

Bohužel, BMW stejně do budoucna nepřežije, už teď v podstatě nevědí co mají dělat, kam se zařadit a jakou zvolit cenovou politiku, aby vytvořili prodeje a profit.
Budeme tady mít korejce a čínany, protože všichni, byť vědí co je pořádné auto, tak velmi dobře slyší na 80% ní cenu za 30% auto.A co bude pod kapotami? To je otázka, ropy nepřibývá, ale odběratelů exponenciálně ano. Jen se podívejte o kolik procent a s jakým růstem vzrostla spotřeba ropy v Číně a Indii za posledních patnáct let a to ještě nedosáhly vrcholu.
Zdecimovaná zadlužená evropská socialistická ekonomika nevymyslí nic jiného, než ještě přitvrdit spotřební daň na palivo, a objemy a výkony motorů a životnost aut okleštit pseudoekologickýmy limity. Vize roku 2025:
Auto střední třídy, dané dle rozměrů a ostatních parametrů legislativou:
1700kg včetně baterie, tříválec, 1000ccm turbo, 200Nm 150HP EURO10, v kombinaci s elektromotorem 100Nm 30HP pouze pro akceleraci omezeně max. 20s, CVT převodovka, zrychlení 0-100 km/h elektronicky limitováno na minimálně 15s, maximální rychlost automaticky limitována dle GPS dle lokality, aktuálnímu stavu a požadavku policie, avšak max 120km/h, spotřeba 5l/100km ve všech režimech, CO2 50g/km, výrobce konsorcium asijských firem, záruka 3 roky, cena 2000% průměrné měsíční mzdy.legislativa a podmínky provozu:
Auto střední třídy může vlastnit pouze rodina o minimálně třech členech.
Při provozu musí být ve voze minimálně dvě osoby nebo jedna osoba a definovaný náklad.
Podmínkou vlastnictví je potvrzení příslušného úřadu, že majitel má vozidlo kde parkovat.
Povolený roční limit nájezdu max. 10000km, poté v nouzovém režimu vozidlo aktivní dalších 1000km pro zaparkování, poté automaticky deaktivováno až do následujícího kalendářního roku.
Dotovaná cena paliva (odpočtem spotřební daně) 0.4% / l průměrné měsíční mzdy do proběhu 5000km, od proběhu 5001-10000km 0.8% průměrné měsíční mzdy (vztaženo na vozidlo, nepřenosné)
Povinná pravidelná servisní a technická kontrola každých 12 měsíců
Recyklační cyklus 5 roků od první registrace – po uplynutí lhůty majitel vozidlo odevzdá do recyklačního centra. Nepřípustné po této lhůtě vozidlo užívat, nebo použít jako zdroj ND pro jiné vozidlo.
Povinné pojištění, paušální poplatek za používání dálnic, silnic, mostů a parkovišť, recyklační poplatek, poplatek do fondu asistenčních služeb, policie, hasičů, ekologický poplatek.
80% průměrné měsíční mzdy ročně.
Míto za používání / průjezd vybraných lokalit 0.02% průměrné mesíční mzdy na 1km.

Nepřípustné jakkoliv zasahovat do řídících jednotek (měnit stav ujetých kilometrů, manipulovat s omezovači, manipulovat s nastavením výkonových charakteristik), jakkoli vozidlo amatérsky opravovat a upravovat.

Cjo
6. června • 8:37

Som zvedavy na reakcie verejnosti na toto BMW...Keby nieco take do sveta pustila Skoda, tak by tu uz bolo minimalne 1000 komentov ake je to HNUSNE 3-[

messtor
6. června • 14:39

No tak pánové a dámy.....to je regulerní hnus. Sorry, ale ty žabí oči vepředu s připosraženym čumákem se nepovedly ani trochu. Záď je na tom o poznání líp, ale bohužel zase moc podobná Polu od VW.

Olda
7. června • 14:02

Bohužel. Maska vypadá jako prasečí rypák. Kéž by se vrátil Bangle, ten stavěl nadčasové skulptury na čtyřech kolech, ale tupost průměru to nedokázala ocenit. Audi i MB jsou dnes designem o level jinde.

Antiautomat
7. června • 17:25

od bangleovych cias tu nebol ani jedna pekna bavora.
But zmrdaju prednu alebo zadnu cast, pripadne oboje.
Skratka hnus, pripada mi to tak ze dizajner uz zo sufalstva nevie ako to ma zbuchat dokopy, je to schizofrenicky vytvor. Toto domov fakt nepustim, ranne nevolnosti pri otvoreni garaze nemusim.
BMW je krasna ukazka ako sa da z nadhernych kar za par rokov spravit uplny grc.

CJo
7. června • 9:06

100% suhlas

tommykk
6. června • 9:49

Mam soucasnou jednicku 3D, ktera je skvela. Ale u tohoto se stale snazim presvedcit ze se mi to libi. Problem mam se zadni casti, ktera vypada jak Polo od koncernu.... Ach jo.
Uvidime nazivo a hlavne 3d a kupe.

Olda
6. června • 0:25

Jooo! :-D
Dejž jim Pánbůh věčnou slávu!

Adolf
6. června • 9:07

JOJO, konečně v oznečení 128i nenajdeme 2,8 řadovej šestivál, ale 2,0 dvě turba :) bude to tak přehlednější.

Doporučujeme

Články odjinud