BMW řady 1 byl vyroben již milion kusů

Podle bavorské automobilky BMW se benjamínek v její nabídce prodává jak mojito v letní sezóně. Nejmenší z „bavoráků“ je přitom na trhu teprve od roku 2004 a zatím se obešel bez výraznějších vizuálních modernizací. Američany zatím o svých kvalitách příliš nepřesvědčil, nicméně zaznamenává úspěchy především v Evropě. Místní zákazníky oslovuje hlavně širokou škálou karosářských variant a nabízených motorů, mezi nimiž najdeme jak hospodárné vznětové čtyřválce, tak výkonné přeplňované zážehové šestiválce.

Plány BMW však nekončí, v blízké budoucnosti by na silnice měly ve zvláštním leasingovém programu vyrazit elektromobily vycházející ze studie ActiveE s výkonem dosahujícím velmi slušných 170 koní (125 kW).

Tip: Přečtěte si náš test vrcholného BMW 130i.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW 1: a pak že se neprodá...
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků