BMW řady 1 bude i do zásuvky. Až budou puristé zuřit, umlčí je čtyři sta koní

kolkyno  |  09. 08. 2019 11:38

zase ta elektrika. po precitani clovek nevie ci sa ma tesit alebo kupit konzolu a poriadne repro aby si v simulatore este vychnutnal aky-taky zvuk motora.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  09. 08. 2019 14:01

Take poctive konske erdzanie, to je zvuk pre pravych chlapov. Kedy si posledne s autom preskocil prekazku?

Odpovědět  |   | 
komik  |  09. 08. 2019 13:11

35 kWh a 100 km dojezd? to by zralá víc než etron s karavanem :)

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  09. 08. 2019 14:53

Z duvodu ochrany baterek ocekavam nepristupnou kapacitu minimalne 20% na spodni a 20% na horni hranici nabiti, takze realna kapacita bude tak 20 kWh, coz je stejne na tak male auto hodne velka spotreba, pokud na to ujede jen 100 km.

Odpovědět  |   | 
jaryn  |  09. 08. 2019 17:06

Ani ne, 20 kWh/100km je normální spotřeba elektromobilu takové velikosti za reálných podmínek (normální jízda, ne ekorally + klimatizace nebo topení)

Odpovědět  |   | 
Doc. Ludovít Krasoň  |  09. 08. 2019 21:10

ionic má na spritmonitoru 13.

Odpovědět  |   | 
jaryn  |  09. 08. 2019 22:07

To se mi moc nezdá.
Ioniq Plug-in Hybrid má udávanou spotřebu podle výrobce v elektrickém režimu 17,1 kWh/100km a to jsou obvykle poněkud optimistické odhady.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Ioniq...

Odpovědět  |   | 
Doc. Ludovít Krasoň  |  09. 08. 2019 22:58

https://www.express.co.uk/life-style/cars/1038808/E... ...

Tady vychází Kona na 15. Ale to je nejlepší výsledek.

Odpovědět  |   | 
jaryn  |  10. 08. 2019 05:19

Ok, možný to je. Ta Kona je čistý elektromobil, tam se dá čekat o trochu lepší výsledek, než u hybridu.
Stejně bude hodně záležet na profilu jízd, teplotě, stylu, zatížení atd.
Pořád mi 20 kWh/100km u toho BMW nepřipadá jako nic divného.

Odpovědět  |   | 
Arese  |  09. 08. 2019 23:23

Na automobilových fórech už pro samé hybridy a EV skoro není co číst. Je to fakt k zblití. Jenom jsem zvědavý, kdo tu záplavu těžkých, drahých a krátkodojezdových pleček bude kupovat!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2019 07:27

Inu, lidi. Stejně jako jiná auta.

Odpovědět  |   | 

ty jezdíš na jaký vzdálenosti a jakým autem? Kdo jezdí autem více jak deset kilometrů, tak asi to nemá moc v hlavě uspořádaný.

Odpovědět  |   | 
experience  |  10. 08. 2019 08:33

Loni mě vezl jeden známý svým jedničkovým BMW (asi M136?) a říkal, že to je šestiválec a prý má 700 koní. Tak nevím, jestli to měl nějak zvlášť upravené, nebo jen tak kecal. Ale rozhodně je to výrazně větší výkon, než těch 400 koní zmiňovaných v článku.

Odpovědět  |   | 

to je nějaký problém si vyfotit vin a potom zjistit jakou to má výbavu.

Odpovědět  |   | 
experience  |  10. 08. 2019 14:05

No, když pro mě někdo přijede a pak mě zase někde vysadí, tak mě dosud nikdy nenapadlo, abych si fotil VIN auta, kterým jsem jel. Výbavu to BMW mělo slušnou, nějaké dofukování sedaček pro lepší boční držení těla, 3 úrovně vyhřívání sedaček (každá zvlášť), řadil pádly pod volantem a v zatáčkách mu to dokonce ukazovalo na přístrojové desce úhel náklonu. Jsou lidé, kteří se v takových detailech asi vyžívají a proto si to asi kupují, ale mě to celkem nezajímá. Ovšem jestli si někdo fotí VIN každého auta, kterým se zrovna veze, to je také poněkud nezvyklá posedlost?

Odpovědět  |   | 

no já si fotím jen podezřelá a lustruju, není radost se dívat, jak přijede kriminálka když to vinko je v databázi kradených a majitel potom je štastný, že se mu to vrátí? a potom ještě poděkuje nějakou kačkou?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2019 08:55

Á komunista opět zasahuje... Ta tvá minulost se nezapře.

Odpovědět  |   | 

áá pán je zloděj aut a chce to zamluvit......jestli to neudělá redakce a nepředá policii ip adresu, tak za týden to udělám já, už delší dobu se mně nepozdáváš a určitě se neživíš poctivě, tohle není žádná sranda a nikdo ti tady nepomůže.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2019 21:22

No, děkuju za potvrzení tvé komunistické minulosti. Máš pořád čestné místo v řadách bývalých členů STB, nebo jsi byl jen obyčejný, podřadný domácí práskač? S tím, jak se chováš, spíš to druhé. Ta největší špína všech špín.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 08. 2019 11:37

bu de mat 400 koni a 2500 kg takto generacia ide cim viac tym dalej do sraciek

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry