BMW prý zkopírovalo dvoudílné TwinDoor dveře od Škody

Dle britského magazínu Auto Express hodlá bavorská automobilka BMW přijít s příští generaci pětkové řady s vcelku zásadní změnou, kterou lze přirovnat k malé revoluci. Automobilka hodlá totiž přijít s pětkou, která již nebude klasickým sedanem, ale liftbackem.

Aby nepřišel k úrazu design, který musí být pro liftback trochu odlišný, hodlá BMW nasadit dvoudílné zadní výklopné dveře, tedy obdobu toho, co nedávno představila Škoda jako TwinDoor.

BMW tím nepřijde o linii sedanu, ale pro ty, kteří si stěžují na velký, ale těžko přístupný a využitelný kufr, zde bude možnost otevřít celou zadní část a mít liftback.

Auto Express vychází z fotek z testování, kdy zadní okno muly má na sedan mírně neobvyklý sklon, což naznačuje, že by se mělo jednat o liftback.

Čistě teoreticky je také možné, že BMW nabídne zákazníkům jak sedan, tak klasický liftback a žádné dvoudílné zadní dveře se konat nebudou. Ať ovšem přijde automobilka s jakoukoli z těchto variant, půjde v tomto segmentu prémiových evropských vozů o zásadní novinku.

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků