Srpen se stal měsícem bojů německých automobilek o zákazníka. Nejlépe, i když těsně, z toho vyšla bavorská automobilka BMW.
V posledním měsíci letních prázdnin prodeje BMW vzrostly o 11,1 % a celkově se ke svým zákazníkům dostalo 85 003 vozidel této značky. Pokud však přičteme i prodeje Mini, tak číslo prodaných vozů vyskočí na hodnotu 99 755 kusů. Podle prohlášení automobilky stojí za zvýšením prodejů nová X5 s novou nabídkou motorů a rozšíření řad vozidel Mini.
Hlavní konkurent Mercedes zaujal druhou pozici, když se mu povedlo prodat 96 200 vozidel, včetně Smartu, přičemž automobilka se nejvíce spoléhala na novou třídu C.
Žebříček pak uzavírá Audi, kterému se v srpnu podařilo prodat jenom 66 400 vozidel. To si však automobilka může zase vynahradit v příštích měsících, kdy by její prodeje mohla zvednout nejnovější A4 a RS6. Ta druhá jmenovaná tedy spíše tím, že si lidé prohlédnou na obrázcích RS6 a objednají A6 2,0 TDI...