BMW prodalo v srpnu více vozů než Mercedes

Srpen se stal měsícem bojů německých automobilek o zákazníka. Nejlépe, i když těsně, z toho vyšla bavorská automobilka BMW.

V posledním měsíci letních prázdnin prodeje BMW vzrostly o 11,1 % a celkově se ke svým zákazníkům dostalo 85 003 vozidel této značky. Pokud však přičteme i prodeje Mini, tak číslo prodaných vozů vyskočí na hodnotu 99 755 kusů. Podle prohlášení automobilky stojí za zvýšením prodejů nová X5 s novou nabídkou motorů a rozšíření řad vozidel Mini.

Hlavní konkurent Mercedes zaujal druhou pozici, když se mu povedlo prodat 96 200 vozidel, včetně Smartu, přičemž automobilka se nejvíce spoléhala na novou třídu C.

Žebříček pak uzavírá Audi, kterému se v srpnu podařilo prodat jenom 66 400 vozidel. To si však automobilka může zase vynahradit v příštích měsících, kdy by její prodeje mohla zvednout nejnovější A4 a RS6. Ta druhá jmenovaná tedy spíše tím, že si lidé prohlédnou na obrázcích RS6 a objednají A6 2,0 TDI...

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků