BMW připravuje řadu 9 jako konkurenci pro Mercedes-Maybach

BMW připravuje řadu 9 jako konkurenci pro Mercedes-Maybach

Nová generace BMW řady 7 na zavedený Mercedes-Benz třídy S nestačí. Zatímco BMW za posledních pět měsíců prodalo 9000 aut, Mercedes prodá stejné číslo každý měsíc. Navíc má automobilka koncernu Daimler jedno eso v rukávu. Tím je luxusní verze Mercedes-Maybach.

V Mnichově si ale přestali drbat hlavu a místo přemýšlení se dali do práce. BMW tak začalo připravovat konkurenci pro vrcholný produkt Mercedesu. Nebude to ale jen prodloužené BMW řady 7, jak píší Automotive News. Samo BMW tvrdí, že auto bude úplně nové, i když zřejmě využije společnou platformu.

Ženeva 2016 živě: Prohlédněte si BMW M760Li, 740e a M2  

Ženeva 2016 živě: Prohlédněte si BMW M760Li, 740e a M2  

BMW nechce udělat jen to, že natáhne řadu sedm o pár centimetrů. Má jít skutečně o úplně nový model s počáteční cenovkou pod 4 000 000 korun. Ohledně motorů se ještě nic neví, ale BMW možná nasadí i hybridní techniku, i když zákazníci si v tomto segmentu na emise a spotřebu moc nehrají. Takže bude i dvanáctiválec, to je celkem jasné.

Nový luxusní model by se mohl jmenovat BMW řady 9 Dreamliner, připomínají Automotive News, ale otázka je, zda toto jméno nebude kolidovat s registrovanou známkou společnosti Boeing. Na druhou stranu může jít pouze o interní jméno celého projektu. Podle BMW bude luxusní řada 9 jasně oddělená od produktů značky Rolls-Royce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků