Hm no kedze 825 by sme si mohli volne prelozit ako dva valce a 5 fenov, citil by som sa naozaj dost sproste keby vedla mna zastal 840Ci, alebo /nebodaj/ plnotucny 850CSi. Taketo auto potrebuje strojovnu, potrebuje nieco, co sa hybe, kruti, cvaka, beha sem a tam a je to ho vela a vazi to a Vy to citite. Skratka MATERIAL. Velky material. Vela materialu. To nijakou mp3 do reprakov alebo bzuciakom za kastlikom nenahradite. Toto si osmicka, ako legenda, naozaj nezasluzi.
Bylo by super, kdyby to mělo ty vytahovací světla :-)
Souhlasím. Jen to bohužel zaručeně nebude možné, umíš si představit ty nebohé chodce, rozkrájené ostrými hranami vystrčených světel vejpůl? Anebo ten dramatický nárůst spotřeby a aerodynamický svist rušící okolní spáče a zvířátka při jízdě od soumraku do svítání s rozsvícenými potkávacími světly? A ty výrobní náklady... :-)
rozkrájený chodec asi bude pro EU problém ale tu spotřebu a náklady navíc by určitě lidi co kupují nová BMW utáhli :) A to hvízdání by němci určitě dokázali překonat... :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.