BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

Možná se skutečně vrátí legendární osmá řada. BMW si nyní nechalo registrovat několik číselných označení potenciálních motorizací.
BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

O duchovním nástupci legendárního luxusního kupé BMW řady 8 se čas od času vynoří nějaké nové spekulace. Teď je ještě podpořila sama automobilka, když si nechala registrovat jednotlivá označení motorizací začínající právě osmičkou. Vypadá to tedy, že se BMW řady 8 skutečně vrátí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 8 se vyrábělo od roku 1989 do roku 1999. Celkem vzniklo jen 31 062 kusů tohoto luxusního kupé, které mělo buď osmiválec nebo dvanáctiválec

BMW si nechalo zaregistrovat jména 825, 830, 835, 845, 850 a k tomu dokonce i 860, M850 a také M8. Samozřejmě to nemusí znamenat, že by přesně takové modely byly v nabídce. Třeba si chce německá značka jen pro jistotu pohlídat případné názvy, aby jí je někdo nevyfoukl před nosem.

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Nabízí se možnost, že by BMW řady 8 mohlo být luxusní kupé na základě limuzíny BMW řady 7. Byl by to tedy přímý rival luxusního Mercedesu S Coupé. Nahrávala by tomu i skutečnost, že BMW plánuje změnit zaměření řady 6. Z ní se má stát více sportovní model konkurující třeba Porsche 911.

Zatímco Mercedes začíná až u dvěma turby přeplňovaného šestiválce (a to nově, novodobé S Coupé či dříve CL bylo vždycky minimálně s osmiválcem a nikdy s dieselem), BMW řady 8 by mohlo mít i čtyřválec, což by napovídalo označení s číslem 825.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků