BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

Možná se skutečně vrátí legendární osmá řada. BMW si nyní nechalo registrovat několik číselných označení potenciálních motorizací.
BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

O duchovním nástupci legendárního luxusního kupé BMW řady 8 se čas od času vynoří nějaké nové spekulace. Teď je ještě podpořila sama automobilka, když si nechala registrovat jednotlivá označení motorizací začínající právě osmičkou. Vypadá to tedy, že se BMW řady 8 skutečně vrátí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 8 se vyrábělo od roku 1989 do roku 1999. Celkem vzniklo jen 31 062 kusů tohoto luxusního kupé, které mělo buď osmiválec nebo dvanáctiválec

BMW si nechalo zaregistrovat jména 825, 830, 835, 845, 850 a k tomu dokonce i 860, M850 a také M8. Samozřejmě to nemusí znamenat, že by přesně takové modely byly v nabídce. Třeba si chce německá značka jen pro jistotu pohlídat případné názvy, aby jí je někdo nevyfoukl před nosem.

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Nabízí se možnost, že by BMW řady 8 mohlo být luxusní kupé na základě limuzíny BMW řady 7. Byl by to tedy přímý rival luxusního Mercedesu S Coupé. Nahrávala by tomu i skutečnost, že BMW plánuje změnit zaměření řady 6. Z ní se má stát více sportovní model konkurující třeba Porsche 911.

Zatímco Mercedes začíná až u dvěma turby přeplňovaného šestiválce (a to nově, novodobé S Coupé či dříve CL bylo vždycky minimálně s osmiválcem a nikdy s dieselem), BMW řady 8 by mohlo mít i čtyřválec, což by napovídalo označení s číslem 825.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků