BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

Možná se skutečně vrátí legendární osmá řada. BMW si nyní nechalo registrovat několik číselných označení potenciálních motorizací.
BMW připravuje novou řadu 8. Registrovalo si označení motorů

O duchovním nástupci legendárního luxusního kupé BMW řady 8 se čas od času vynoří nějaké nové spekulace. Teď je ještě podpořila sama automobilka, když si nechala registrovat jednotlivá označení motorizací začínající právě osmičkou. Vypadá to tedy, že se BMW řady 8 skutečně vrátí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW řady 8 se vyrábělo od roku 1989 do roku 1999. Celkem vzniklo jen 31 062 kusů tohoto luxusního kupé, které mělo buď osmiválec nebo dvanáctiválec

BMW si nechalo zaregistrovat jména 825, 830, 835, 845, 850 a k tomu dokonce i 860, M850 a také M8. Samozřejmě to nemusí znamenat, že by přesně takové modely byly v nabídce. Třeba si chce německá značka jen pro jistotu pohlídat případné názvy, aby jí je někdo nevyfoukl před nosem.

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

BMW potvrdilo přípravy řady crossoverů a SUV včetně luxusní X7

Nabízí se možnost, že by BMW řady 8 mohlo být luxusní kupé na základě limuzíny BMW řady 7. Byl by to tedy přímý rival luxusního Mercedesu S Coupé. Nahrávala by tomu i skutečnost, že BMW plánuje změnit zaměření řady 6. Z ní se má stát více sportovní model konkurující třeba Porsche 911.

Zatímco Mercedes začíná až u dvěma turby přeplňovaného šestiválce (a to nově, novodobé S Coupé či dříve CL bylo vždycky minimálně s osmiválcem a nikdy s dieselem), BMW řady 8 by mohlo mít i čtyřválec, což by napovídalo označení s číslem 825.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků