BMW připravuje automat se dvěma spojkami také pro předokolky

Nový dvouspojkový automat, který bude hotov zhruba za dva roky, si najde cestu do sportovních verzí s písmenkem M.
BMW připravuje automat se dvěma spojkami také pro předokolky

Předokolková platforma automobilky BMW zřejmě dostane novou automatickou převodovku. Jak uvádějí stránky BMW Blog, mnichovská značka pracuje na dvouspojkovém automatu se sedmi rychlostmi, který by se měl dostat do modelů Mini, BMW řady 2, BMW X1 a jejich derivátů.

Podle BMW Blogu si nový dvouspojkový automat, který bude hotov zhruba za dva roky, najde cestu do sportovních verzí s písmenkem M. Ostatní modely by měly zůstat u současného osmistupňového automatu, který dodává společnost Aisin.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

V současné době koupíte u BMW dvouspojkový automat právě jen pro ostré modely M. Dvoupojku má třeba nové BMW M3 a M4 a také ji může mít nedávno představené BMW M2

Dvouspojková převodovka by ale také mohla snížit spotřebu a emise, protože automat s měničem má z principu větší mechanické ztráty. Například koncern VW u drtivé většiny svých modelů s pohonem předních kol používá právě dvouspojkovou automatickou převodovku.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky