BMW připravuje automat se dvěma spojkami také pro předokolky

Nový dvouspojkový automat, který bude hotov zhruba za dva roky, si najde cestu do sportovních verzí s písmenkem M.
BMW připravuje automat se dvěma spojkami také pro předokolky

Předokolková platforma automobilky BMW zřejmě dostane novou automatickou převodovku. Jak uvádějí stránky BMW Blog, mnichovská značka pracuje na dvouspojkovém automatu se sedmi rychlostmi, který by se měl dostat do modelů Mini, BMW řady 2, BMW X1 a jejich derivátů.

Podle BMW Blogu si nový dvouspojkový automat, který bude hotov zhruba za dva roky, najde cestu do sportovních verzí s písmenkem M. Ostatní modely by měly zůstat u současného osmistupňového automatu, který dodává společnost Aisin.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

V současné době koupíte u BMW dvouspojkový automat právě jen pro ostré modely M. Dvoupojku má třeba nové BMW M3 a M4 a také ji může mít nedávno představené BMW M2

Dvouspojková převodovka by ale také mohla snížit spotřebu a emise, protože automat s měničem má z principu větší mechanické ztráty. Například koncern VW u drtivé většiny svých modelů s pohonem předních kol používá právě dvouspojkovou automatickou převodovku.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků